Мінфін - Курси валют України

Встановити

LiqPay - забудьте о возврате

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
atlantiqverss 6 травня 2020, 23:49
Покупал телефон в одном Интернет-магазине (дальше ИМ). Оплатил товар на сайте через LiqPay. Чуть позже сотрудники магазина перезвонили — товара в наличии нет и будет не скоро. Естественно потребовал отмены заказа, платеж поставили на возврат, но предупредили, что деньги будут возвращены только после того, как кто-то ещё купит товар на эту сумму именно через LiqPay. Написал по этому поводу письмо на support@liqpay.com — ответа за месяц не поступило. Обратился в поддержку ПриватБанка — там подтвердили, что такая схема возврата действует (называется в счёт будущих платежей), ждите… После двух недель ожиданий, задал вопрос в онлайн-чат LiqPay — а если никто больше не купит ничего у этого магазина? Ответ — через месяц деньги вернутся так или иначе. Прошел месяц, денег нет. Снова онлайн-чат LiqPay, но ответ уже совершенно другой: «В даному випадку якщо нові платежі не надходять, то відповідно повернення також не надійде.» Т.е. мне прямым текстом ответили, что свои деньги за не состоявшеюся покупку мне не вернут. Но наличие новых Клиентов магазина не моя забота. Почему LiqPay перед проведением платежа не предупреждает Клиента о том, что возврат денег может длиться месяцами или вовсе не вернутся??
Приватбанк
Відповідь банку
7 травня 2020, 13:03
Добрий день!
Ми не бажаємо, щоб між Вами та банком були непорозуміння. Дозвольте зауважити, що, Банк надає інструмент для здійснення подібних патежів, а не є магазином, який отримує кошти. Дійсно, в подібних випадках повернення коштів на картку здійснюється відразу, як тільки сума нових платежів на адресу компанії буде дорівнювати сумі повернення.
Щодо можливості способу повернення — рішення приймає магазин і може додатково зв'язатися з банком для написання письмової заяви щодо зміни джерела списання. Тобто, магазин має знайти шляхи вирішення ситуації стосовно повернення суми. У випадку, якщо в даний магазин не будуть надходити нові платежі – статус заявки на повернення коштів змінюватися не буде.
Для подальшого врегулювання питання — радимо Вам безпосередньо звернутися в компанію, на адресу якої здійснювався платіж.
Окремо хочемо зауважити, що листи приймаються на пошту technical.support@liqpay.ua
З повагою, ПриватБанк.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43 44
USD 41 41.6
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43 44
USD 41 41.6
Всі курси банку