Мінфін - Курси валют України

Встановити

Крадут деньги

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
map9 6 травня 2020, 11:22
17.04.20 при оплате посылки в НП произошел сбой и сумма 989грн была снята дважды. 22.04.20. была зарегистрирована заявка №1200392 о возврате ошибочно снятой суммы. Банк обещал вернуть сумму (сообщения банка имеются) в течение 10 к.д. 05.05.20 деньги возвращены не были, оператор горячей линии вежливо сообщил нам, что он зарегистрировал новую заявку, по которой указанная сумма будет возвращена в течение 120 дней. Интересно, сколько тысяч людей вы сделали своими бесплатными кредиторами?
Приватбанк
Відповідь банку
6 травня 2020, 12:08
Добрий день!
При проведенні операції на банк надійшов повторний запит на списання коштів на який банк був вимушений відповісти. За Вашим зверненням в підтримку, Банк, діючи в рамках правил міжнародної платіжної системи сформував запити на повернення коштів. Ми завжди робимо все можливе, щоб запит було розглянуто якомога швидше та на користь клієнта. За результатом розгляду заявок Ви будете повідомлені.
З повагою, ПриватБанк.

Коментарі - 7

+
+15
Jokets
Jokets
6 травня 2020, 16:49
#
А почему вы эту притензию не кинули новой почти ведь их сбой в терминале?
+
0
map9
map9
7 травня 2020, 20:10
#
Новая почта, в отличии от Приват банка, ответила в течение двух дней, о том что деньги возвращены банку. Вопрос: почему банк не вернул их на мой р/с!
+
0
map9
map9
7 травня 2020, 20:13
#
Зачем создавать еще сотни заявок, потом героически их рассматривать? Поясните, по какой причине ошибочно снятые деньги не возвращены на мой р/с до сих пор? Заявка создана 22.04, банк подтвердил возврат денег в течение 10 дней!!!По истечении 10 дней создает вновь заявку и обещает вернуть уже через 120!!! дней. Где мои деньги? 
+
0
PrivatBankQM
Ответ банка
PrivatBankQM
8 травня 2020, 11:19
#
Коли Ви здійснюєте оплату карткою, за кадром відбувається безліч операцій:
1. Після зчитування картки терміналом або введення реквізитів картки на сайті банк-еквайер (банк, який володіє терміналом або обслуговує інтернет-магазин) направляє дані в платіжну систему для авторизації. 
2. Платіжна система перенаправляє дані для авторизації банку-емітенту (банк, що випустив картку), попередньо провівши перевірки для безпеки операції.
3. Як тільки банк-емітент отримує дані за операцією, він перевіряє можливість проведення конкретної транзакції.
4. Якщо операцію схвалено, на картці блокуються кошти в розмірі, що направив еквайер. Саме списання пройде пізніше, його строки залежать від платіжної системи, регіону, де здійснювалася операція, типу операції тощо.
+
0
PrivatBankQM
Ответ банка
PrivatBankQM
8 травня 2020, 11:19
#
Необхідно розуміти, що списання проводиться не в рахунок банку, а компаніі-отримувача, через термінал якої проводиться операція.
Дійсно, у разі, якщо списання не проводиться, кошти повертаються на картку протягом 11 днів.
Ці операції здійснено в мережі іншого банку, суми списано з картки. Згідно з правилами міжнародних платіжних систем протягом 15 днів можливе повернення коштів від банку, в якому здійснено операцію. Якщо повернення не сформовано, то за вашою заявкою формується пакет документів і передається в міжнародну платіжну систему. Зазвичай очікування відповіді триває 45–120 днів. Коли отримаємо відповідь, ми надішлемо вам SMS. Ці терміни строго встановлені платіжною системою, щоб у всіх сторін оскарження був час зібрати потрібні документи. І разом з тим, ми докладаємо максимум зусиль, щоб рішення було позитивне для Вас.
+
0
map9
map9
12 травня 2020, 10:15
#
Уважаемые сотрудники банка.
 «І разом з тим, ми докладаємо максимум зусиль, щоб рішення було позитивне для Вас.» - т.е. Вы хотите сказать, что не факт, что деньги вообще вернут?!
Какие бы операции внутри Вашей системы не происходили, это не должно отрицательно сказываться на моем р/с. Верните ошибочно списанные средства и потом хоть годами разбирайтесь внутри своей системы, прилагайте усилия для положительного решения и т.д.
+
0
map9
map9
21 липня 2020, 20:16
#
«Клиент в этот день оплачивал очень много чего, но сумма 989 грн., прошла один раз по безналичному расчету (документы мы предоставили). Он оплачивал экспресс накладную 59000504381722 и она оплачена один раз.» - ответ технической службы Приват Банка. При этом сумма фактически списана с р/с дважды (есть выписки). В возврате средств отказано.... что делать дальше?
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44 45
USD 40.9 41.5
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44 45
USD 40.9 41.5
Всі курси банку