Жахливе ставлення до літніх клієнтів
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 46.85 | 47.85 |
USD | 41.35 | 41.95 |
Всі курси банку |
Повернулася, перезайняла чергу у термінал (там менша черга), відстояла. Коли моя черга підійшла, попросила працівників допомогти з проведенням операції (три оператора сиділи без людей). На що мені відповіли, якщо сама не вмію користуватися терміналом маю звернутися до каси (де тьма людей..). Таки допросилася допомоги, але виявляється з такою квитанцію за нерухомість ТРЕБА оплачувати тільки в касі!
А перший раз не можна було чітко зорієнтувати куди мені йти?!
Й постійно тон спілкування від працівників був з таким «одолжением», жах!!!
А у відділенні плакат, який каже, що працівники відносяться до клієнтів, як до рідної мами…
Мені за 60, благо освоїла оплату комунальних послуг онлайн, серце б з такими працівниками банку не витримало.
Вийшла з відділенням, а саму ще досі трусить.
Рік не заходила у відділення, маю надію, що зміниться відношення до клієнтів! Я не кажу вже про елементарну повагу до літніх людей.
Була після обіду 24.04.2020.
Сором.
Описана Вами ситуація потребує ретельної перевірки. Дозвольте нам її провести. Для уточнення Ваших контактних даних ми звернулися до Вас в приватні повідомлення.
З повагою, ПриватБанк.