Як Приватбанк вирішує свої проблеми за рахунок клієнтів
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 5
Я завжди самостійно замовляю готівку через Приват24. Через оператора я зверталась, щоб вирішити свою проблему. Сьогодні у відділенні адміністратор сказала, що вона нічого не вирішує і всі питання потрібно спрямовувати на 3700. Тому я і телефонувала протягом години до оператора, щоб дізнатися як же я сьогодні можу забрати СВОЇ ВЛАСНІ КОШТИ.
В цьому і суть моєї скарги:
1. Некомпетентність роботи адміністратора, і введення вчора мене в оману.
2. Неможливість використовувати власні кошти, які я заздалегідь замовила через Приват24, через збій вашої системи.
В цьому і суть моєї скарги:
1. Некомпетентність роботи адміністратора, і введення вчора мене в оману.
2. Неможливість використовувати власні кошти, які я заздалегідь замовила через Приват24, через збій вашої системи.
Я завжди самостійно замовляю готівку через Приват24. Через оператора я зверталась, щоб вирішити свою проблему. Сьогодні у відділенні адміністратор сказала, що вона нічого не вирішує і всі питання потрібно спрямовувати на 3700. Тому я і телефонувала протягом години до оператора, щоб дізнатися як же я сьогодні можу забрати СВОЇ ВЛАСНІ КОШТИ.
В цьому і суть моєї скарги:
1. Некомпетентність роботи адміністратора, і введення вчора мене в оману.
2. Неможливість використовувати власні кошти, які я заздалегідь замовила через Приват24, через збій вашої системи.
В цьому і суть моєї скарги:
1. Некомпетентність роботи адміністратора, і введення вчора мене в оману.
2. Неможливість використовувати власні кошти, які я заздалегідь замовила через Приват24, через збій вашої системи.
Вы говорите об не уплате кредита и не возможности этого действие но сказали об варианте онлайн конвертации. Как раз банком есть альтернативы но если для вас эти не выгодно разве это не ваша личная проблема
Нет, это не моя личная проблема. Я каждый раз вывожу в кассе банка средства и обмениваю их в другом банке, где курс на порядок выше. В этот раз я снова хотела вывести свои деньги. И технический сбой, и наплевательское отношение сотрудников банка - не моя вина и не мои проблемы. Это все равно, если бы Вам по ошибке банка начислили Ваши деньги на универсальную карту и предоставили Вам вариант получить их, только сняв деньги с этой карты, но при этом заплатив 1%. Вам же банк предложил вариант, ну и что, что он не выгодный для Вас. Это же Ваша личная проблема.
27 квітня мені зателефонував представник банку. Так, вибачився. Визнав, що моєї вини в цій ситуації не було, але сказав, що нічого не можна зробити. Моральна компенсація в Приватбанку не передбачена. Що мені запропонували? Мені запропонували безкоштовно отримати персоналізовану універсальну карту. Щиро дякую, але в мене є 3 карти Вашого банку, серед них і картка для виплат, хоч і не персоналізована. Тому запропонована мені картка не потрібна, до того ж я маю ще за неї платити кожен місяць, хоч і не буду користуватись. Тому я не вважаю, що запропонувавши мені продукт банку вартістю 150 гривень, який зараз мені ні до чого, і за який я маю ще й сплачувати кожен рік 240 гривень, вирішив мою проблему. І до того ж я не вимагала моральну компенсацію. В моєму випадку це були реальні фінансові втрати. Особисто я вважаю таку пропозицію банку плювком в мою сторону: «Ось, тримайте, не подавіться тільки нашою щедрістю. Нам на вас начхати, але ми зробим вигляд, що щось робимо..» Бла-бла. Отже, проблема банком не вирішена.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 44.75 | 45.75 |
USD | 41.15 | 41.75 |
Всі курси банку |
Далі телефоную в Приватбанк на 3700. Протягом години ніхто с операторів не взяв слухавку! Тобто з'єднатися з оператором неможливо по телефону!!!
Далі спілкуюся в чаті із працівником банку. Який нічим мені не допоміг… Я була готова приїхати в інше місто для того, щоб забрати свої кошти, за свій рахунок. Але ні, це не можливо! Мені тільки запропонували замовити готівку на понеділок – 27.04.20, або ж конвертувати кошти онлайн. Дякую, мені потрібно сплатити кредит до 25 квітня. Дякую, я втрачаю на вашій онлайн конвертації 1600 грн!!! Я не просто так замовляю готівку в касі Приватбанку і конвертую її в іншому банку, де курс набагато кращий і вигідніший.
Тобто в Приватбанку був технічний збій, але ніяких альтернатив для вирішення проблеми, яка виникла з їх сторони, за їх вини НЕМАЄ. Компенсацій не передбачено. Розмови з керівництвом не передбачено. Не передбачено, щоб клієнт конвертував гроші за тим курсом, яким я планувала знімати в іншому банку. Не передбачено, щоб не нараховувати клієнту відсотки за кредит, який я не можу сплатити з вини банка. Тобто технічний збій на стороні банка — це проблема клієнта. Конвертуйте гроші тепер за нашим курсом, і втрачайте 1600 грн. Не хочете — платіть відсотки за кредит. Не хочете — нічим не можете допомогти. Проблема банка — проблема клієнта. Аплодую!
Перепрошуємо за завдані незручності.
Інформація вже передана профільним фахівцям для проведення перевірки відносно дій співробітника та коректності наданої консультації. Що до замовлення готівки в підтримці, то хочемо зазначити, що Ви також можете замовити готівку самостійно через Приват24 в меню «Всі послуги» — «Послуги» — «Замовлення готівки» без необхідності звернення в підтримку та з'єднання з оператором.
З повагою, ПриватБанк.