Мінфін - Курси валют України

Встановити

Кредитка від Приватбанку – шматок непотрібного пластику

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
IrynaIrynaIryna 22 квітня 2020, 19:24
Користувалася кредиткою Привату багато років. Проблем не було. Іноді мені збільшували кредитний ліміт за ініціативою банку, тому здавалося, що мене вважають надійним клієнтом. Однак, у період коронавірусного карантину ситуація змінилася. Спочатку виникли проблеми із закордонними онлайн-покупками: оплата товарів з Китаю проходила переважно успішно, а оплати в турецьких магазинах відхилялися. Потім кредитки Привату не захотіли приймати на Новій пошті. А сьогодні мені заблокували карту за спробу грошового переказу (оплачувала покупку на Розетці). Зателефонувала на 3700, де в мене довго випитували мої особисті дані, чи не надавала інформацію про свою кредитку стороннім особам тощо. Оператор колцентру сказала, що платіж зараз пройде, але натомість він був скасований. На мою електронну пошту надійшов лист, у якому було вказано, що за моєю карткою зафіксовано підозрілі операції, а зв’язатися зі мною за номером телефону, зареєстрованим у Приваті, банк не зміг. Та він і не пробував зі мною зв’язуватися, бо були б пропущені дзвінки. Номер телефону я не змінювала від початку користування послугами Приватбанку. Вирішила з’ясувати, про які шахрайські дії йде мова в чаті Приват24. Консультант уникала прямої відповіді, натомість ставила безліч запитань, знову довелося надати усі дані про себе, навіть про членів родини питали. На моє наполегливе запитання (яке довелося неодноразово повторювати) про шахрайські дії з моєю карткою, я нарешті отримала відповідь, що картку заблоковано за мою ж спробу грошового переказу (у розмірі 370 грн). Переді мною вибачились і запевнили, що такі дії спрямовані на збереження моїх коштів від шахраїв. У результаті шахрайкою мабуть виявилася я, бо зробила спробу скористатися стандартними функціями своєї банківської картки. Надала працівникам банку за номером 3700 і в Приват24 стільки своїх даних (і деяких даних про родичів), що вже не впевнена чи не реальним шахраям я їх надала) Кредитку так і не розблокували. Свою покупку оплатила в інший спосіб. Зважаючи на те, що закордонні онлайн-покупки складно оплатити карткою Привату, її вже відмовляються приймати поштові оператори, переведення коштів на інші картки Приватбанку фактично неможливі, вважаю її шматком непотрібного пластику і найближчим часом закрию.
Приватбанк
Відповідь банку
22 квітня 2020, 19:59
Буквально щодня ми стикаємося з різними способами шахрайства по відношенню до наших Клієнтів. Шахраї не стоять на місці і придумують все нові і нові схеми. Повірте, нам дуже шкода тих Клієнтів, які стають жертвами шахрайства і втрачають, іноді, свої останні гроші. Щоб знизити до мінімуму можливі випадки обману, ми робимо все можливе, щоб захистити наших Клієнтів. Не тому, що хочемо витратити Ваш час, а тому що хочемо захистити Вас від матеріальної і, надалі, моральної шкоди.
Ми приносимо свої вибачення, що доставили Вам незручності і щиро сподіваємося, що Ви ніколи не станете жертвою шахрайства. Для зняття обмеження Ви можете звернутись до нашого чату, Вам також знадобиться веб-камера.

Коментарі - 3

+
0
IrynaIrynaIryna
IrynaIrynaIryna
22 квітня 2020, 20:19
#
А чому на мене накладено обмеження, а не на шахраїв? Чи може за моєю картою зафіксовані випадки шахрайства? Коли в мене була ситуація з Інтернет-шахрайством, то я вирішила її сама, бо до Вашого банку неможливо було додзвонитись, замовляла послугу зворотного зв'язку, за якою мені так і не зателефонували. До Вашого чату я вже зверталась і шаблонні відписки бачила. Якщо для проведення дрібного платежу у Приватбанку відтепер потрібна веб-камера, то навіщо мені карта такого банку. Після того як у мене виникла проблема з грошовим переказом, я попросила свого чоловіка зробити цей переказ і в нього було те ж саме, що і в мене: підозра шахрайства, випитування по телефону персональних даних і т.д. Відмінність була лише в тому, що його карту таки розблокували і він здійснив платіж без усіляких веб-камер. Тому сім'я «шахраїв» дякує Вашому банку за зіпсований день! Перейдемо до того банку, де нас вважатимуть за порядних людей, якими ми і є.
+
0
Jokets
Jokets
23 квітня 2020, 10:04
#
К слову о новой почте вы знаете чего отказ при оплате кредиткой? Ибо они установили что при покупке/оплате картой это идёт как будто перевод с карты на карту и с вас 4% ком будет, что как раз и не должно быть. Если устраивает вам звонить на 3700 над там снимают ограничение
+
0
IrynaIrynaIryna
IrynaIrynaIryna
24 квітня 2020, 0:32
#
Про Нову пошту вже знаю. Після виникнення проблеми цікавилася. Я в цьому році ще оплачувала покупки на НП без проблем. Щодо 3700 чи Приватчату, то зараз не зняти обмеження, бо або неможливо додзвонитися, або просто відморожуються. Зараз цікавлюся кредитками інших банків і з'ясувала, що проблеми з НП є тільки в Приваті й Монобанку
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.2 45.2
USD 40.9 41.5
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.2 45.2
USD 40.9 41.5
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝 / Кредитка від Приватбанку – шматок непотрібного пластику