Без повідомлення змінюють умови обслуговування
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 7
При переводе с с карты (универсальная) на свою интернет-карту (пробовал также на карту другого физ.лица) в Приват24 пишет следующее:«Шановний клієнте, рекомендуємо змінити параметри платежу або зробити транзакцію в будь-якому альтернативному каналі самообслуговування: банкомат, ТСО.» И это в условиях карантина
Так милок это не изменения каких либо лимитов или условий, а типо безопасность. Как раз согласно условий и правил всё
Каких ошибок? Все реквизиты верны, все верно. По всем условиям и ограничениям согласно всему что действует на сейчас. И почему без предупреждения, теперь не могу провести плановые платежи
Я ни слова не говорю об ошибках с вашей стороны.
Ещё раз читайте тест, если подобное уведомление по отказу это типо система безопасности не пропускает
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.25 | 44.25 |
USD | 41.55 | 42.15 |
Всі курси банку |
Дозвольте нам розібратися в ситуації. Для уточнення інформації ми звернулися до Вас в приватні повідомлення.