Жахливе обслуговування і безпека коштів на О!!!!!!
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.9 | 49.9 |
| USD | 41.79 | 42.39 |
| Всі курси банку | ||
Потім зайшовши у додаток «Приват24» я виявила списання із своєї основної карти коштів, у загальній сумі 4125 гривень — zMoney_GP,KYIV та відео прокатом Megogo.
Почала дзвонити до ПриватБанку (3700) повторно, і все одно не могла з’єднатися із оператором бо у 22 годині 30 хвилин не було жодного вільного оператора! Допомогло встановити з’єднання з оператором тільки через те що зателефонували на номер обслуговування VIP-клієнтів, де саме цікаве трубку оператор одразу взяв і мені вже передзвонили. Далі відбулася розмова з оператором, я пояснила ситуацію – на що почула відповідь — звертайтеся у поліцію пишіть заяву про несанкціоноване зняття коштів, ми вашу заявку зареєструємо протягом 5-7 днів! І можливо Ви розголошували свої дані картки іншим особам, а саме цікаве що грощі були зняті із «стороннього» сайту!
Дозвольте повідомити, що для проведення оплати на сторонніх сайтах та сервісах, або для прив'язки картки (збереження її для подальших оплат) необхідно, щоб були введені реквізити картки. Відповідно, списання коштів можливо лише в тому випадку, якщо раніше на сайті були введені дані картки. Дозвольте зазначити, що у випадку прив'язки картки до сайту, власник картки тим самим дає згоду на списання платежів даним сайтом/сервісом без необхідності повторного підтвердження операції.
Правила оскарження транзакцій строго регламентовані платіжною системою. На даному етапі платіжна система надає 15 днів для мирного вирішення ситуації між платником і магазином/банком, в якому була операція.
За цей час Ви можете звернутися до одержувача коштів і запросити повернення. У разі, якщо одержувач відмовить на Ваше прохання, то з нашого боку буде відкрито спір. Хочемо звернути увагу, що він буде розглядатися в термін до 120 днів.
Варто звернути увагу на той факт, що банк може проводити оскарження операції виключно згідно правил, що регламентовані Міжнародною платіжню системою.
За заявками, де було отримано відмову причина в наступному:
— На повернення коштів провести претензійну роботу неможливо, так як рахунок було поповнено успішно.
— Провести оскарження в рамках правил платіжної системи не є можливим. Це викликано тим, що сума платежу не підлягає оскарженню.
Правила єдині для всіх можливих банків-заявників і, на жаль, не можуть бути змінені. Рекомендуємо Вам звернутися к отримувачу коштів для врегулювання цього питання самостійно.
У разі, якщо проти Вас були спрямовані шахрайські дії — наполегливо рекомендуємо звернутися до поліції.
Зі свого боку ми готові плідно спрівпрацювати з правоохоронними органами та надати всю необхідну інформацію, при надходженні офіційного запиту від поліції.
З повагою, ПриватБанк.