Как отказываются от клиентов
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 44.2 | 45.2 |
USD | 40.9 | 41.5 |
Всі курси банку |
В банк предоставлены все требуемые документы. Итого все заняло 7-9 дней. Все счета разблокировали: карта универсальная, лимит 50т. и для выплат.
В итоге 10 марта банк через ПРИМАТ24 присылает сообщение: «Вам відмовленно в проведенні всіх фінансових операцій за всіма рахунками».
Перевожу остаток на другой банк. Забываю про Примат.
И через несколько дней получаю сообщение что по карте универсальная доступны только собственные средства.
Может было проще сразу написать, что «БАНК НЕ НУЖДАЕТСЯ В КЛИЕНТАХ»????
Банк, як суб'єкт первинного фінансового моніторингу зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення.
На жаль, Ваше обслуговування у банку обмежене. Додатково Вам буде направлена офіційна відповідь банком з даного питання.