150 грн для привата..
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 3
Прошу вибачення. Але що означає «проблема вирішена» ? Ті кошти через термінал вашого банку так і не надійщли. О 19-40 того вечора оператор сказав «операція успішна». Терміналом саме. А вчора ваші працівники вирішили, що ті кошти , які надійшли о 20-38 то і є той переказ через термінал. Вибачте, але то був вже другий платіж відправника на мою картку через Ізі-Пай. 150 через термінал не надійшли. В історії по картці видно тільки переказ о 20-38, а не о 19-30 (і там стояло б «зарахування через пост термінал». Можу надати переписку з оператором, де він писав, що операція о 19-30 успішна (!!!). Саме через термінал і саме о 19-30. А ви посилаєтеся на зарахування , яке було пізніше, не через термінал банку, і ставите статус «проблема вирішена».
Кнопка «Проблема вирішена» — це не статус заявки, а опція, на яку вам пропонується натиснути, але тільки після того, як ваше питання буде вирішено банком. На даний момент ваша заявка має статус відкритої.
- +
- 0
-
- Ответ банка
- PrivatBankQM
- 17 березня 2020, 12:02
- #
Ми звертались до Вас в приватному повідомленні, та очікуємо квитанцію, щоб детальніше перевірити інформацію.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 44.2 | 45.2 |
USD | 40.9 | 41.5 |
Всі курси банку |
У разі, якщо поповнення проводилось через термінал не ПриватБанку, такий переказ може зайняти до 3х робочих днів.
Якщо поповнення проводилось через термінал ПриватБанку, надішліть, будь ласка, в особистому повідомленні квитанцію, щоб ми могли більш детально перевірити інформацію. У разі проведення платежу через термінал ПриватБанку, отримати квитанцію відправник може в особистому кабінеті Приват24, а також в терміналах ПриватБанку, авторизувавшись своєю карткою/телефоном.