Мінфін - Курси валют України

Встановити

Мошенники

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Татьяна Михлина 12 березня 2020, 13:43
Я, Михлина Татьяна, являюсь клиентом приватбанка около 5лет. Два месяца назад при оплате заказа на новой почте через терминал оплата не прошла, было отказанно при этом средства были списанны с карты еще и в двойне, чтобы было понятнее: хотела оплатить 4200грн, сняло 8400 ещё и заказ не оплатился… Звоню на горячую линию, втечении 10мин 4200 возвращаються на карту и я наконец оплачиваю свой заказ, вторые 4200 до сих пор отсутствуют… Т.е на карте для выплат образовался минус, хотя карта без кредитного плафона, жалоба рассматривается более двух месяцев без результата… Каждый месяц мне звонят с напоминанием и угрозами об оплате этих 4200… чтобы было понятно Приват банк украл у меня 4200, создал мне минус и насчитывает на этот минус проценты, а так же вместо решения своего косяка угрожает мне запретом на выезд за границу… Если кто знает куда можно подать еще жалобу, посоветуйте… Просто слов не хватает…
Приватбанк
Відповідь банку
12 березня 2020, 14:45
Добрий день!
В першу чергу, варто розуміти, що списання проводиться не на користь банку, а на користь торгової точки, де Ви проводите оплату.
В данній ситуації оплата проведена і кошти зараховані на рахунок стороннього сервісу.
На жаль, в даному випадку, банк не може самовільно провести зняття коштів з рахунку торгової точки.
Наскільки ми розуміємо, то після особистого Вашого звернення кошти отримувач не повернув і для того, щоб Вам допомогти створено претензійну заявку для оскарження операції, згідно правил Міжнародної платіжної системи.
Регламент розгляду заявки становить до 120 днів з моменту її реєстрації. Ці терміни строго встановлені платіжною системою, щоб у всіх сторін оскарження був час зібрати потрібні документи. І разом з тим, ми докладаємо максимум зусиль, щоб рішення було позитивне для Вас.
Ви можете допомогти нам в цьому. Якщо Ви ще не надавали документи, надайте, будь ласка, наявні у Вас: чеки, скріни, листування з магазином або банком, в якому була операція на chargeback@privatbank.ua, в темі вкажіть, будь ласка, номер заявки. Це допоможе збільшити шанси на оскарження операції, щоб вона була закрита на Вашу користь.
Зі свого боку ми направили запит в банк-одержувач коштів, щоб вони нам надали документи, що підтверджують коректність списання. Платіжна система відводить їм на відповідь 45 днів. Ми відправимо Вам смс розглянувши індивідуально для Вас ситуацію, що склалася і склавши рекомендації.
З повагою, ПриватБанк.

Коментарі - 2

+
0
Филипп Филиппович
Филипп Филиппович
12 березня 2020, 19:26
#
Уже было неоднократно... на новой почте платить только наличкой! Примат- только коммуналка, да и то не всегда. Нет желания учиться на чужих ошибках, учитесь на своих...
+
+1
DevilLilit
DevilLilit
13 березня 2020, 7:36
#
Ну а новой почте чего претензии не предъявляете? деньги с вас кто списал? банк или новая почта?
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.2 45.2
USD 40.9 41.5
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.2 45.2
USD 40.9 41.5
Всі курси банку