Мінфін - Курси валют України

Встановити

Обмеження на користування рахунком

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
igoryus1 4 березня 2020, 10:41
Всім доброго ранку! Користуючись можливістю хотів би залишити відгук про повну некомпетентність співробітників банку (НЕ ВСІХ звісно, а тих хто відповідальний за кейс вказаний далі). На цьому ж сайті у вкладці питання банку, було задано питання Приватбанку стосовно блокування рахунків клієнта (можна ознайомитись за наступним посиланням
https://minfin.com.ua/ua/company/privatbank/hotline/
а саме від Haim0613 3 березня 2020, 9:52 Юрий, Миколаїв)
Їх відповідь —
......«На поточний момент, в банку було зареєстровано постанову від виконавчої служби, згідно якої, Банк, діючи в рамках чинного законодавства наклав обмеження на користування рахунками. Рекомендуємо ознайомитись з інформацією на сайті Міністерства Юстиції (https://asvpweb.minjust.gov.ua/#/search-debtors), де можна переглянути наявність виконавчих проваджень на своє ім'я.»…

Так як я особисто був в аналогічній ситуації, заради спортивного інтересу я перейшов за посиланням, до речі на яке зсилався банк та рекомендував ознайомитись https://asvpweb.minjust.gov.ua/#/search-debtors
Стосовно даного клієнта (Ламдан Юрій, кожен бажаючий може перевірити), дійсно в минулому були виконавчі провадженння, АЛЕ станом на вчора/сьогодні і тд (та, знову ж таки опираючись на сайт міністерства юстиції, а саме Результат пошуку виконавчих проваджень в АСВП. Стан ВП: ЗАВЕРШЕНО.

Відповідь банку — «При отриманні банком листа від Міністерства Юстиції, в якому йдеться про накладення арешту, Банк не може ігнорувати дану вимогу. У випадку, якщо зі сторони Міністерства Юстиції більше немає претензій до клієнта, вони направляють лист про зняття арешту на банк. При отриманні такого листа, Банк може зняти обмеження з карток на законних підставах»…

Тобто ТЕПЕР вони вже НЕ зсилаються на данний реєстр, а зсилаються на якийсь ЛИСТ (ЛИСТ, КАРЛ! У 21 сторіччі при наявності автоматизованих баз данних на які ж самі зсилалися на початку а коли зрозуміли що щось пішло не так, почали розповідати про різні листи, серйозно!?)

ПРИВАТ БАНК, я ще раз звертаюсь до ВАС

Офіційний реєстр міністерсива юстиції, закріплений на законодаввчому рівні, на який Ви зсилалися у Вашій відповіді. Згідно, данного реєстру ВИКОНАВЧІ ПРОВАДЖЕННЯ ЗАВЕРШЕНО. Підстави для обмеження користуванням рахунком ВІДСУТНІ. Це вже «Країна в смартфоні» чи ще ні?
Згідно п.6 розділу 10 «Положення про автоматизовану систему виконавчого провадження» — в день встановлення факту відсутності заборгованості за виконавчим документом про стягнення періодичних платежів виконавець зобов’язаний внести до Системи дані про відсутність такої заборгованості.
Що було і зроблено!

Підстави для обмеження користуванням рахунком ВІДСУТНІ. Будь які обмеження незаконні.

ЯКІ ЛИСТИ ВАМ ПОТРІБНО??? Я не рекомендую використовувати послуги данного банку, а КЛІЄНТУ терміново звернутися за юридичною допомогою та готувати матеріали для позову, так як прямі звернення до банку не допомагають.

ВСІМ ДОБРА!!!
Приватбанк
Відповідь банку
4 березня 2020, 13:18
Добрий день!
Дякуємо за Вашу небайдужість.
В той же час, хотіли б звернути увагу, що ми не в змозі коментувати ситуацію в повному обсязі, так як в листі вказуються персональні дані клієнта, на рахунок якого відкрито впровадження.
Як ми раніше повідомили, банк в першу чергу керується вимогами чинного законодавства.
Арешт може бути знятий саме після того, коли відповідний лист надійде до банку для відміни попереднього арешту.
У разі, якщо клієнт, котрий зіткнувся з ситуацією бажає більш детально розглянути інформацію щодо листа — ми рекомендуємо звернутися за офіційними каналами зв'язку, котрі вказано на нашому сайті https://privatbank.ua/
Сподіваємось, той факт, що дотримуючись законодавства ми не змогли задовольнити Ваші вимоги, не вплине на наші подальші стосунки. Банк завжди готовий до співпраці, основою якої має бути повна відповідність взаємних дій законодавству України. 
З повагою, ПриватБанк!

Коментарі - 7

+
+19
Jokets
Jokets
4 березня 2020, 11:51
#
И вам добра, но суть в том что арест ставят и снимают по прямому письму ИС. Этот сайт они дали просто как вариант проверить ифномарцию по себе.
+
0
igoryus1
igoryus1
4 березня 2020, 14:37
#
Дякую за Ваш відгук. Якщо Ви не проти, замість тисячи слів, я б радив ознайомитися більш детально з наступними документами.

1. ЗАКОН УКРАЇНИ «Про виконавче провадження» зі змінами від 13.02.2020, підстава - 440-IX, а саме  Стаття 8. «Автоматизована система виконавчого провадження».  
2. НАКАЗ Мінюсту № 2432/5 від 05.08.2016  «Про затвердження Положення про автоматизовану систему виконавчого провадження».

Тоді Ви зрозумієте суть питання і те як банки намагаються нас «вчити» та звідки вони беруть ліквідні кошти... Успіхів!
Всім добра!
+
0
igoryus1
igoryus1
4 березня 2020, 14:39
#
Ви пишите -  «но суть в том что арест ставят и снимают по прямому письму ИС» - якраз суть у тому що цей лист роздруковують саме з данної системи.
+
0
Jokets
Jokets
4 березня 2020, 15:07
#
Я о другом, где указано что банки обязаны мониторить данный ресурс. Этот ресурс ведь да показывает, что ИС снямают арест по лицу. 
Порядок снятия ареста как и установление аресты по офф предоставление постановы ИС банку.
+
+14
igoryus1
igoryus1
4 березня 2020, 15:30
#
Вопрос, не в том кто что обязан а в том кто что может и делает. Еще раз почитайте закон, и поймете что юридическая сила данного ресурса = письму на которое они ссылаются. 
+
0
igoryus1
igoryus1
4 березня 2020, 17:28
#
Шановний ПриватБанк!

Це вже справа принципу.

Щодо Вашої відповіді (яку ви до речі просто копі-пастите, та не заморачуєтесь, професійний підход).
«В той же час, хотіли б звернути увагу, що ми не в змозі коментувати ситуацію в повному обсязі, так як в листі вказуються персональні дані клієнта, на рахунок якого відкрито впровадження....У разі, якщо клієнт, котрий зіткнувся з ситуацією бажає більш детально розглянути інформацію щодо листа — ми рекомендуємо звернутися за офіційними каналами зв'язку, котрі вказано на нашому сайті https://privatbank.ua/»

НЕ ТРЕБА КОМЕНТУВАТИ ТУТ! НАДАЙТЕ ІНФО КЛІЄНТУ! Крапка.

Клієнт вже неодноразово запршував інформацію від Вас, через усі засоби звязку - телефон, сайт, тд.

Ви знаєте данні клієнта, Ви знаєте email/телефон клієнта, який авторизовано в приват24, я не бачу проблеми абсолютно. Прокоментуйте ситуацію, персонально клієнту, в приватному месседжі через email and/or via Privat24. Надайте нарешті інфо по ЛИСТУ на який ви зсилаєтесь!))  В чому проблема???
Закрийте врешті решт це питання!
Всім добра!
+
0
Jokets
Jokets
4 березня 2020, 22:32
#
В чем проблема ИС отправить письмо и решить вопрос? Впадло ?
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.2 45.2
USD 40.9 41.5
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.2 45.2
USD 40.9 41.5
Всі курси банку