Данные моей карты у мошенников?
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 3
Даже CVV не обязательно знать, поскольку некоторые сайты не осуществляют проверку CVV.
А по поводу чатов: у каждого опера чат далеко не один, так что запасаемся терпением - Вы не одни.
А по поводу чатов: у каждого опера чат далеко не один, так что запасаемся терпением - Вы не одни.
- +
- +27
- Strelok123
- 10 лютого 2020, 12:52
- #
Да вы просто счастливчик, если вам пришло смс с кодом для подтверждения платежа, здесь многие об этом только мечтают...)))
- +
- 0
- Виталик Рыбачук
- 12 лютого 2020, 22:59
- #
Друг, тебе еще повезло!!! Я карточку потерял (узнал об этом уже по факту мошенничества), в итоге тот кто ее нашел привязал ее к своему ITunes, пока я спал купил музыки, или не знаю чего (в приват24 показывало музыку), при этом сума покупок превышала установленный на карте лимит на общую сумму 120 долларов (максимальная сума 99.99 долларов. Там было 3 платежа). Но самое главное то, что приватбанк ниразу у меня ничего не спросил, не попросил подтвердить ниодной операции!!!!! Аргументировав это тем, что приватбанк доверяет ITunes!!! ПЗДЦ БЛД
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.3 | 44.3 |
USD | 41.6 | 42.2 |
Всі курси банку |
Я так понимаю, кто-то пытался произвести платеж с моей карты. Свзавшись с оператором, в итоге получил такой ответ: «Бачимо запит на списання від стороннього сервісу...» Т.е. мошенник знал номер карты, срок действия и CVV код. Как такое могло произойти если:
1) Карту не терял, да и CVV код на ней стёрт
2) Платежи в интернете я проводил только через EasyPay и LiqPay
Карту заблокировал, деньги сохранил, но боюсь повторения подобной ситуации в будущем.
И ещё — общение через чат с операторами: беседа длилась полчаса, каждый ответ приходилось ждать по 5-10 минут. Оперативненько так.
Ми склали кілька простих правил, дотримуючись яких Ви зможете не стати жертвами шахраїв: https://privatbank.ua/safeness
Що стосується очікування відповідей — чат буває дуже популярний, і з цієї причини не вийшло швидко підказати Вам потрібну інформацію. Ми активно займаємося питанням скорочення часу очікування наших клієнтів. Сподіваємося, надалі ми зможемо змінити Вашу думку.
Наскільки ми бачимо по діалозі в чаті, то наш оператор надав рекомендації щодо такого роду ситуацій.
Також, не варто забувати, що банк дає змогу відкрити віртуальні картки, які дозволяють Вам здійснювати платежі в інтернеті і не турбуватися про стан основної картки — її номер Ви не будете вказувати при оплаті.
Дякуємо, що Ви наш клієнт!