Мінфін - Курси валют України

Встановити

Шахрайство з тарифами за обслуговування рахунку

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
koldem 31 січня 2020, 19:17
Хочу з вами поділитись ситуацією, яка трапилась і яку проживаємо протягом останіх кількох днів. Можливо моя історія допоможе вам вберегтись від неприємностей, які пов‘язані з довірою привату.
Тож все по черзі. Почалось все в минулому році, коли звернулися в банк, щоб подати данні про зміну реквізитів підприємства/юридичної особи, відкритті нового рахунку та збережені коштів які були на той момент на поточному рахунку по причині зміни власника та назви, діяльність якого поки не здійснювалась. Менеджер була дуже уважною і допомогла заповнити усі необхідні бланки. Хочу уточнити, що клієнтом банку є давно, і бізнес рахунки саме в цьому банку. Вийшли задоволені, що так швидко і легко вдалось закрити бюрократичні питання. На рахунку залишались кошти. Спочатку планувалось їх зняти з рахунку, та менеджер запевнила, що якщо нема руху коштів по рахунку, то ніяких комісій за обслуговування рахунку не буде. Це саме повторили в іншому відділені у Львові. Тому кошти залишились на рахунку.
Хочу сказати, що дуже помилились довіряючи банку збереження коштів. Оскільки підприємство не діюче, то перевіряти рахунок не здавалось доцільним. Це була велика помилка. Бо кілька днів назад виявилось, що грошей на рахунку нема… Щомісяця знімали за обслуговування недіючого рахунку! І що найобурливіше, що почали знімати з наступного місяця після того як відвідали банк і було запевнено про збереження коштів! Обуренню не було меж! Дзвінки на гарячу лінію, технічний відділ, експерти… розмов було багато… Виявилось, що клієнт сам винен і самостійно має вивчати умови на сайті приватбанку, а консультант для юридичних осіб не може передбачити і розказати про всі умови договору, що викладені на 800 сторінках угоди. Тобто в березні мене запевнили, що кошти будуть збережені, а за квітень в травні вже почали знімати. Інформувати про зняття коштів, як виявилось, вони не зобов‘язані. А ще не зобов‘язані попереджувати, що є умови, згідно з якими можуть знімати. Не зобов‘язані їх менеджери по роботі з юр. особами знати про ці умови.

Найбільше моє розчарування було після того, коли звернулись у філію банку і попросили, щоб мені прокоментували про комісію за обслуговування недіючого рахунку, то відповіли, що про таке нічого не знають тому що центральне відділення про таке не повідомляє.

На сайті вдалось знайти відповідний пункт лише після того, як техпідтримка банку сказали як правильно ввести в пошуку запит. Тобто поки клієнт не знає, що такі умови можуть існувати, то не факт, що дізнається про них. А найбільш образливо, що така комісія за обслуговування недіючого рахунку є лише при умові наявності коштів на рахунку. Тобто якби кошти ми зняли в березні, то їх би не втратили. І поки не знімуть кошти всі під нуль то не заспокояться!
Звісно, що в межах всесвіту сумма не велика, та я не розумію чому маємо її подарувати приватбанку, лише тому, що вони залишались на рахунку. Не знаю чи в інших банках є подібні умови, але вважаю умови приватбанку шахрайськими, такими що дурять людей та крадуть. Спробуйте самостіно знайти умови обслуговування вашого рахунку на сайті привату…

Наразі навіть не впевненні, що можна передати свій стан. Якогось розуміння, як до клієнта не відчули або хоча б намагання зрозуміти ситуацію. Було радше відчуття, що це ваші проблеми, що ви такі тупі, і не читаєте наш сайт. Почуваємося знеціненими, ошуканими та зневаженими. Довіряти надалі менеджерам приватбанку — згубно.
З цієї ситуації винесли урок, який коштував певних коштів, а також відношення до людей, які називають себе експертами.
Будьте уважні і бережіть себе.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 31 січня 2020, 19:52
Добрий вечір!
Нам дуже шкода, що Ви зтикнулись з такою ситуацією.
Раніше з Вами зв'язувався співробітник банку та надав консультацію щодо Вашого питання.
Дозвольте зазначити, що банком завжди надається можливість перевірки інформації за рахунком за допомогою віддалених каналів самообслуговування, таких як Приват24.
З повагою, ПриватБанк.

Коментарі - 4

+
+13
koldem
koldem
31 січня 2020, 20:05
#
Гарна заготовка! Таку ж відповідь написали на повідомлення в ФБ :) Впевнений що боту який це автоматично пише точно все одно! «Нам дуже шкода, що Ви зтикнулись з такою ситуацією» - ще раз говорить що питання лояльних клієнтів зовсім не цікаві банку!
+
+28
Филипп Филиппович
Филипп Филиппович
31 січня 2020, 20:22
#
Особая благодарность клоунам под куполом, узаконившим публичные договора в ГК. Теперь можно каждый месяц менять условия договоров... что они и делают... 
Дальше начнут начислять в минус за обслуживание незакрытого счета, ничего не мешает с февраля втиснуть в условия и правила такой пункт.
+
+15
Jokets
Jokets
2 лютого 2020, 14:01
#
Тоисть вы не знали это правила, так как не читали ниразу и виноват банк - аплодирую стоя
+
0
koldem
koldem
24 березня 2020, 19:30
#
Розумію, що текст скарги ви не читали? Побережіть долоні!
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.2 45.2
USD 40.9 41.5
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.2 45.2
USD 40.9 41.5
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝 / Шахрайство з тарифами за обслуговування рахунку