Сняли без возврата почти 4000 грн
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 1
- +
- 0
- papatsenko02
- 7 лютого 2020, 23:16
- #
Я связывалась с платежной системой, мне сообщили, что денег у них нет. Сказали, чтоб обращалась в Приват Банк. Сегодня обнаружила, что Вы очень красиво почистили личный кабинет Приват 24 за 28.12, будто денег и не было. Все скрины у меня есть, и если нужно подам в суд. Более беззаконного отношения не встречала, мошенники в банке, кошмар. Более того, я предоставляла все скрины Выписки с личного кабинета, мне даже не дали ответ.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 44.2 | 45.2 |
USD | 40.9 | 41.5 |
Всі курси банку |
Нам би не хотілося, щоб у Вас склалося хибна думка про дану операцію. Просимо звернути увагу, що процедура регламентована не банком, а Міжнародною Платіжною Системою (IPS). В даному випадку терміни надаються сторонам для можливості підготовки документації та надсилання претензії, а також відповіді на неї. Зі свого боку ми підготували запит і відправили його на розгляд. Ми, як банк-емітент Вашої картки (банк, що випустив карту) виступаємо в ролі заявника і докладаємо максимум зусиль для того, щоб оскаржити транзакцію і виграти справу. На жаль, в даній ситуації потрібно очікувати поки розглядається справа. При змінах ми обов'язково повідомимо Вас.
Якщо Ви ще не надавали документи, надайте, будь ласка, наявні у Вас: чеки, скріншоти, листування з магазином або банком, в якому була операція на chargeback@privatbank.ua, в темі вкажіть, будь ласка, номер заявки. Це допоможе збільшити шанси на оскарження операції, щоб вона була закрита на Вашу користь.