Термінал вилучив у мене 7300 грн та Банк відмовляється їх повертати
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 2
- +
- +15
- Kateryna0608
- 29 січня 2020, 12:00
- #
- Корисний коментар
Хочу повідомити, що питання моє було вчора вирішено. Гроші повернули, працівники банку вибачались за незручності та неправильно надану мені інформацію щодо інкасації. Як і обіцяла, пишу цей відзив відразу після вирішення питання.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.25 | 44.25 |
USD | 41.55 | 42.15 |
Всі курси банку |
Термінал ідентифікував мої дані, після цього я внесла 7300 гривень.
Після внесення останньої купюри термінал видав надпис «Платіж буде оброблено пізніше» та викинув мене на сторінку внесення коштів (нібито я нічого і не вносила).
Я відразу зателефонувала по номеру 3700, щоб запитати що мені робити. Оператор сказав вийти з операції, назвати йому номер терміналу і кошти мені будуть повернуті. По інформації оператора, обробка скарги мала відбутись від 24 год до 14 днів.
Проте, о 20.00 того ж дня мені в додатку Приват24 прийшло повідомлення, що в моїй заявці відмовлено, підстав для повернення коштів не має. Я почала уточнювати і виявилось, що за ці дві години від часу подачі моєї скарги вже була нібито проведена інкасація, кошти перераховані та різниці не виявлено.
Як на мене, це дуже підозріло, що за 2 години, ще й ввечорі встигли це все зробити. У найближчому відділені мені також підтвердили, що на підрахунок коштів треба декілька днів.
В подальшому, я подавала ще 3 онлайн заявки, щоб все-таки віднайти кошти. У відповідь мені дуже швидко надходили повідомлення, що підстав для повернення не має, при цьому не пояснюючи куди ділись кошти. Оператори грублять та натякають, що це я намагаюсь витягнути з банку кошти.
Таким чином, кошти в термінал внесені, проте банк чомусь не бачить ані моєї операції в системі, ані авторизації картки. Ще більш дивно, що інкасація була нібито проведена протягом двох годин після вилучення коштів та банк встиг кошти перерахувати та проаналізувати.
Вирішувати цю ситуацію Банк до цього часу не хоче! Будьте обережні, ваші гроші можуть таким же чинум вилучити!
Якщо питання буде вирішено за допомогою Банку, я готова в продовження цьому коментаря про це чесно написати, проте наразі жодного належного реагування не маю.
Ваше питання вже розглядають фахівці. Ми прагнемо вирішити його в найкоротші терміни. Про рішення Вам повідомлять відразу, як тільки будуть результати.
З повагою, ПриватБанк.