Мінфін - Курси валют України

Встановити

Проблеми з обслуговуванням поточного рахунку

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
pasific 22 січня 2020, 12:26
06.12.2019 отримали лист від банку «За підприємством ***** податкова відмовила в прийнятті на облік рахунків у форматі IBAN. Для коректної роботи за рахунком просимо вас звернутися до податкової.»
Хоча в податковій рахунок було взято на облік та він відображався в кабінеті платника податків банк відмовив у наданні інформації щодо відповіді податкової та й взагалі пояснення ситуації і шляхів її вирішення.
Після подання довідки відповідної форми в письмовій формі з податкової. 17.12.2019 рахунок був розблокований.
06.01.2020 прийшов лист з таким же змістом і рахунок знову заблокували.
Хочу відмітити не профісіоналізм працівників Колл-центру, при кожному зверненні повідомляли чомусь різні причини блокування, хоча в листі було чітко вказано «податкова відмовила в прийнятті на облік рахунків у форматі IBAN» і банк отримав 17.12.2019 довідку від податкової. Пропонували заповнити анкету в приват24, актуалізувати дані у відділенні банку, сканувати паспорт у приват24 для фіз осіб. Після відвідування відділення, багаточислених звінків, виконання усіх вимог і пропозицій банку рахунок на даний час досі заблокований (9-й день). При зверненні до банку з пропозицією закрити рахунок — банк відмовив, пояснивши що це не можливо. Працюємо з 2002 року з різними банками, така ситуація сталась вперше.
Хотілось би отримати відповідь чому банк не виконує умови договору про розр.-кас. обслуговування? не пояснює причин відмови в обслуговуванні? не дає чітких вказівок щодо вирішення проблем? не дає права закрити рахунок? чи несе взагалі відповідальність персонал за такі ситуації і чи передбачена компенсація за «простій» в розрахунках?… гадаю ні.
Приватбанк
Відповідь банку
22 січня 2020, 13:29
Добрий день!
Дозвольте, будь ласка, нам детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася. Для цього ми запросили в особистому повідомленні Ваш контактний номер.

Коментарі - 1

+
+13
corsww
corsww
22 січня 2020, 12:40
#
Да все просто. Хорошим специалистам необходимо платить.  Сдается мне что приват превращается в болото как и ощад. Как говорится понабирали людей по объявлению. Шаблоны ответов дали вот они и мелят что угодно лишь бы от них отвязались. А решить проблему ни один не в состоянии. Это же ответственность. Как пел прекрасный поэт и актер В Высоцкий. Настоящих буйных мало. Вот и нету вожаков)
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.2 45.2
USD 40.9 41.5
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.2 45.2
USD 40.9 41.5
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝 / Проблеми з обслуговуванням поточного рахунку