Ошибки терминалов
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
У Приватбанка есть великолепная фраза «мы приняли в работу ваше заявление», так вот, после этой фразы можно спокойно, забивать на свое обращение. Потому что в любом случае, запрос будет отклонён. Пополняла на днях свою карту, через терминал Приватбанка, и все бы ничего, но вместо суммы 1200, на счёт зашла только 1000. Тут же была набрана горячая линия, оператор записал данные, сказали, что всё проверят, и деньги будут зачислены на карту. А через 3 дня, Приватбанк сообщил, что никакой ошибки не было.
Відповідь банку
21 січня 2020, 10:42
Дозвольте, будь ласка, нам детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася. Для цього ми запросили в особистому повідомленні Ваш контактний номер.
відправити особисте повідомлення банку
Написати коментар
Курс валют в Приватбанк
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.9 | 49.9 |
| USD | 41.79 | 42.39 |
| Всі курси банку | ||