Хамство в банку
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 2
- +
- 0
- DevilLilit
- 17 січня 2020, 21:57
- #
Интересная история. жаль только, что, возможно, вы пенсионер и до вас не дошло с первого раза, что вам говорит сотрудник, как быть в такой ситуации..то конечно, подгорать у каждого начнет)) в такой ситуации таких как вы действительно проще послать в другой банк, чтобы себе нервы не трепать, и не пояснять одно и то же как попугай, что в конечном итоге для вас всё равно останется не понятным
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.2 | 44.2 |
USD | 41 | 41.6 |
Всі курси банку |
вистояла в черзі до оператора, більше як півтори години, а потім наштовхнулась на ХАМСЬКЕ відношення цього оператора!!! В цьому БАНКУ завжди якісь проблеми, то система висне, то обід скоро, то ще якась х… ня. Таке відношення до своїх клієнтів не припустиме!!! Вони не те що не можуть допомогти, вони пропонують своїм клієнтам перейти в інший банк, якщо щось не подобається! І я обов'язково скористаюсь цим!!! Гнати поганою мітлою таких працівників з сфери послуг!!! Лозунг банка має бути: «клієнт завжди правий», а не сидіти, довбатися в носі і нічого не робити, тільки хамити!!!
Нікому не раджу зв'язуватись з цим банком і сама закрию там рахунок!