Термінал «з’їв» гроші
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Сьогодні, 17 січня 2020 року о 14:38 в терміналі TS200282, що знаходиться на 2 поверсі ТЦ «Юність» у м. Вінниця, при спробі оплатити послуги навчання, термінал «з’їв» першу купюру номіналом у 500 гривен, яку я спробував зарахувати. Після цього на екрані терміналу з’явилось повідомлення, що термінал готівка не приймає. Станом на 15:28 він і досі не приймає купюри. Одразу я зателефонував на гарячу лінію, але за 25 хв не з’явився жоден вільний оператор. Прошу відреагувати на даний інцидент.
Відповідь банку
17 січня 2020, 16:38
Перепрошуємо від імені банку за можливі незручності. Для можливості повернення коштів необхідно відкрити банківську картку. З паспортом у будь-якому відділенні банку. Відкриття абсолютно безкоштовне і займає не більше 15 хвилин.
відправити особисте повідомлення банку
Написати коментар