Почему приват банк не связи между банком и исполнительной службой
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 1
- +
- +12
-
- Dartwerder
- 15 січня 2020, 15:22
- #
Тому що в банку працює некваліфікований персонал. Єдине що їм пояснюють це на яку кнопку нажимати, інформацію по кредитах, депозитах вони вивчають самостійно по рекламних буклетах. Спробуйте запитати щось більше і Вас спрямують до керівника відділу або на головніший офіс де хоч хтось щось знає). Крім того рядовий співробітник банку боїться брати на себе відповідальність тому що його оштрафують за будь які дії не погоджені з керівником. Доречі кабінети прослуховуються службою безпеки, навіть моб. телефони. Тому що приватбанк це одна велика таємниця!!
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 44.2 | 45.2 |
USD | 40.9 | 41.5 |
Всі курси банку |
Обращение в отделение не привело ни к чему, так как оператор не владеет информацией, на обращения через Приват 24 получаю один и тот же ответ «ничего не получали». И вот в результате, на очередной обращение получаю ответ что в требовании исполнителя указан неверный номер счета. Но прошел месяц, практически ежедневных обращений.
Сколько же надо банку времени для обработки своей корреспонденции и ответа как клиенту так и специалистам исполнительной службы.
Данная проблема может длится месяцами, на вопросы клиента не отвечают, исполнитель не в курсе что была какая-то ошибка, банк не плохо себя чувствует не заморачиваясь проблемами клиентов
В своїй діяльності банк керується виключно діючим законодавством та вимогами НБУ. Ми розуміємо Вашу незадоволеність ситуацією та хочемо зазначити, що строки доставки листа не залежать від банку, а при його отриманні банк робить все можливе, щоб обробити запит якомога швидше. При цьому, Банк не може вплинути на виконавчу службу або самостійно вказати вірні реквізити замість тих, що були вказані у листі. В даному випадку, рекомендуємо звернутись до виконавчої служби для направлення в банк листа з коректними реквізитами.
Сподіваємось, той факт, що дотримуючись законодавства ми не змогли
задовольнити Ваші вимоги, не вплине на наші подальші стосунки. Банк завжди готовий до співпраці, основою якої має бути повна відповідність взаємних дій законодавству України.
З повагою, ПриватБанк.