Бездіяльність банку
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 3
Вот 13. 09.2019 проблема возникла не только у меня, так же списали 5 тис гривен
16 сентября 2019, 13:30 Приватбанк # Списали кошти з карти
В підсумку на карті -25 000 (МІНУС ДВАДЦЯТЬ П'ЯТЬ ТИСЯЧ!!!!!!!!!!!). зЙ… В РЕЗУЛЬТАТІ -25000!!! // будемо вимушенні повідомити правоохоронні органи про даний факт, як махінацію і будемо звертатись з позовом до суду…
Besondeder8 января 2020, 12:05 До зустрічі в судах
Пройшло 4 місяці. Що вирішив суд.? Чим допомогли в органах.?
Писати тут навіть великими літерами не допоможе.
В підсумку на карті -25 000 (МІНУС ДВАДЦЯТЬ П'ЯТЬ ТИСЯЧ!!!!!!!!!!!). зЙ… В РЕЗУЛЬТАТІ -25000!!! // будемо вимушенні повідомити правоохоронні органи про даний факт, як махінацію і будемо звертатись з позовом до суду…
Besondeder8 января 2020, 12:05 До зустрічі в судах
Пройшло 4 місяці. Що вирішив суд.? Чим допомогли в органах.?
Писати тут навіть великими літерами не допоможе.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Нам шкода, що Ви зіткнулися з такою неприємною ситуацією. Дозвольте повідомити, що Ваші заявки прийняті в роботу. Регламент розгляду заявок становить до 120 днів з моменту їх реєстрації. Ці терміни строго встановлені платіжною системою, щоб у всіх сторін оскарження був час зібрати потрібні документи. І разом з тим, ми докладаємо максимум зусиль, щоб рішення було позитивне для Вас.
Ви можете допомогти нам в цьому. Якщо Ви ще не надавали документи, надайте, будь ласка, наявні у Вас: чеки, скріни, листування з магазином або банком, в якому була операція на chargeback@privatbank.ua, в темі вкажіть, будь ласка, номера заявок. Це допоможе збільшити шанси на оскарження операцій, щоб вони були закриті на Вашу користь.
З повагою, ПриватБанк.