Для старих пердунів
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.9 | 49.9 |
| USD | 41.65 | 42.25 |
| Всі курси банку | ||
1. Замовив дружині іменну картку ще 20.12.2019, писало, що повинно прийти 29.12.2019, зараз 06.01.2020, карточки до сих пір немає, не можемо скористатись коштами з рахунку, оскільки стара вже заблокована через закінчення терміну придатності.
Порадили в банку, що можна зняти гроші через касу, але це не можливо з фізичної точки зору, оскільки людей в касі завжди настільки багато, що чекати потрібно хвилин 40, а це не можливо через наявність дитини з двотижневим віком.
2. Аби замовити іменну картку прийшлось повозитись, постійно якісь проблеми, то системі фото не підходить, то потім підходить (хоча використовую те саме), то ще якесь безглуздя. Коли робив собі, було все те саме. При чому система провірки картинок, які використовуються в виді фонової, настільки примітивна, що сервіс TinEye разів в 10 справляється краще.
До речі, невеликий лайфхак: якщо хочете зробити картинку унікальною, аби система прийняла — побавтесь з яскравістю і контрастом, максимум — поставте рамочку — система спрограмована школярами програмістами, які максимум що осилили — java мову!
2. Банкоматів на кожному кроці, але працює завжди 1 з 5, максимум — 1 з 3: то грошей немає, то windows server 1998, який установлений в банкоматах, викидає BSOD. Самі операції проводити з банкоматом просто не можливо, постійно все тормозить, скоріш за все, банкомати запрограмовані тими ж школярами, що працювали над сайтом і програмою, про яку чуть нижче.
3. Програма приват24 — то ще то чудо: такої допотопної і тугої в роботі програми я ще не зустрічав. Мало того, що «це» грузиться по 10-15 секунд, так ще й не можна видалити, або ж перемістити не потрібні мені пункти, аби знайти якусь опцію, або ж меню — потрібно секунд 20-30 гортати! Попробував програму від Монобанку — все миттєво, без якоїсь затримки, дизайн продуманий і ергономічний, а аби нормально розбиратись в приват24, треба мати дві вищі освіти!
4. Онлайн-підтримка настільки захлива, що в мене просто немає слів, коли вирішували проблемою з затримкою іменної карти, чекали 45 хвилин на відповідь оператора! Аби добратись до того ж самого оператора, то треба пройти через лабіринт скриптів чату.
5. Після того, як переводиш гроші з однієї картки на другу, постійно в кінці пропонує оформити кредит на переведену суму і я не сумніваюсь, що була вже не одна людина, яка випадково поставила галочку в пропозиції, що це за спроба розводу на кредити, якщо я захочу взяти кредит, я піду його і візьму, для чого постійно тикати мені пропозицію?!
6. Аби позбутись інформування про акції, знижки, кредити і інший брєд, то треба чуть не до адвоката звертатись, я оператору раз 5 писав, аби відключив цей тупий спам, на 6 все таки допомогло.
Не знаю, можливо ще щось забув, але висновок простий — приватбанк — то є банк для старих пердунів, які не знають, що існують ще банки, будь який з них на голову вище цьої шарашкіної контори!
Нам би не хотілось, щоб у Вас склалась негативна думка про банк.
Для перевірки інформації щодо доставки картки Вашій дружині, клієнт може звернутися до підтримки банку за будь-яким доступним каналом, що вказано на сайті: https://privatbank.ua або приватним повідомленням до нас особисто.
Щодо використання мобільного додатку Приват24, спробуйте, будь ласка, встановити нову версію https://play.google.com/apps/testing/ua.privatbank.ap24, де Ви зможете налаштовувати стартову сторінку за власними потребами.
Що ж стосується звернення у підтримку банку, нам дуже шкода, що Ви зіткнулися з такими труднощами, вочевидь, звернення припало на пікові навантаження. Ми робимо все можливе для того, щоб такі ситуації виникали якомога рідше.
У разі, якщо у Вас залишились додаткові питання, будемо раді відповісти на них у приватних повідомленнях.