Мінфін - Курси валют України

Встановити

Не рекомендую LiqPay (питання вирішено 04.01.2020)

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Inna Vasylivna 4 січня 2020, 15:33
Для свого інтернет-прооекту вирішила скористатися системою LiqPay. Зареєструватися вийло дуже швидко і без проблем. Але не тут то було далі. На моєму сайті кнопка оплати працює СУПЕР, але як виявилося «активована без відшкодування», тобто можна оплачувати, кошти знімає, але кошти не надходять адресату.

Звернулася в чат, відповіли, що мій сайт не відповідає їхнім вимогам. Добре,… допрацьовую.

Звернулася в чат, відповіли, що…
"«Передав інформацію по Вашому магазину співробітникам відділу активації. Перевірка протягом 1-2-х годин.
Якщо всі умови сервісу виконані на Вашому сайті активація пройде успішно, статус магазину буде змінений на „Активовано“ і Вам прийде лист на пошту.
Якщо лист не надійде і статус не зміниться, то напишіть, будь ласка, нам в чат для уточнення деталей або на пошту monitoringmerchant@privatbank.ua»

Прийшов лист, знову із тими самими зауваженнями((((

Знову пишу в чат…
Пишу на е-мейл monitoringmerchant@privatbank.ua
Знову пишу в чат…
Пишу на е-мейл monitoringmerchant@privatbank.ua
Знову пишу в чат…
Пишу на е-мейл monitoringmerchant@privatbank.ua
Знову пишу в чат…

Приходить лист, виявляється у мене Договір оферти та Політика безпеки в форматі ПДФ, а НЕ можна у такому форматі.
Добре, ..., переробила.
Пишу знову і не е-мейл і в чат…
Відповідь одна в чаті «Передав інформацію по Вашому магазину співробітникам відділу активації. Перевірка протягом 1-2-х годин.
Якщо всі умови сервісу виконані на Вашому сайті активація пройде успішно, статус магазину буде змінений на „Активовано“ і Вам прийде лист на пошту.
Якщо лист не надійде і статус не зміниться, то напишіть, будь ласка, нам в чат для уточнення деталей або на пошту monitoringmerchant@privatbank.ua»

Знайшла е-мейл техпідтримки technical.support@liqpay.ua. Пишу туди.
Відповідь прийшла:
«Нам дуже важливо розуміти, щоб оплата через нашу систему була простою і зрозумілою для наших з Вами клієнтів. Тому для активації ми просимо Вас відправити поетапні скріншоти оплати на Вашому сайті через LiqPay (починаючи з головної сторінки і закінчуючи сторінкою LiqPay) на пошту monitoringmerchant@privatbank.ua
В темі листа, вкажіть, будь ласка, публічний ключ компанії, щоб ми відразу взяли Ваш сайт в роботу.»

Чекаю уже 6 день)))) Побачимо, що далі
Приватбанк
Відповідь банку
4 січня 2020, 16:15
Добрий день!
Ваше питання вже розглядають фахівці. Ми прагнемо вирішити його в найкоротші терміни. Про рішення Вам повідомлять відразу, як тільки будуть результати. Дякуємо за розуміння.
Полезный комментарий
Inna Vasylivna 4 січня 2020, 20:05
Дякую! Все запрацювало. УРА! Надіслала скріншоти, які просили, і система запрацювала. Гарних свят!

Коментарі - 1

+
0
Inna Vasylivna
Inna Vasylivna
4 січня 2020, 20:05
#
Корисний коментар
Дякую! Все запрацювало. УРА! Надіслала скріншоти, які просили, і система запрацювала. Гарних свят!
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.2 45.2
USD 40.9 41.5
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.2 45.2
USD 40.9 41.5
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝 / Не рекомендую LiqPay (питання вирішено 04.01.2020)