Не рекомендую LiqPay (питання вирішено 04.01.2020)
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 1
- +
- 0
- Inna Vasylivna
- 4 січня 2020, 20:05
- #
- Корисний коментар
Дякую! Все запрацювало. УРА! Надіслала скріншоти, які просили, і система запрацювала. Гарних свят!
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.25 | 44.25 |
USD | 41.55 | 42.15 |
Всі курси банку |
Звернулася в чат, відповіли, що мій сайт не відповідає їхнім вимогам. Добре,… допрацьовую.
Звернулася в чат, відповіли, що…
"«Передав інформацію по Вашому магазину співробітникам відділу активації. Перевірка протягом 1-2-х годин.
Якщо всі умови сервісу виконані на Вашому сайті активація пройде успішно, статус магазину буде змінений на „Активовано“ і Вам прийде лист на пошту.
Якщо лист не надійде і статус не зміниться, то напишіть, будь ласка, нам в чат для уточнення деталей або на пошту monitoringmerchant@privatbank.ua»
Прийшов лист, знову із тими самими зауваженнями((((
Знову пишу в чат…
Пишу на е-мейл monitoringmerchant@privatbank.ua
Знову пишу в чат…
Пишу на е-мейл monitoringmerchant@privatbank.ua
Знову пишу в чат…
Пишу на е-мейл monitoringmerchant@privatbank.ua
Знову пишу в чат…
Приходить лист, виявляється у мене Договір оферти та Політика безпеки в форматі ПДФ, а НЕ можна у такому форматі.
Добре, ..., переробила.
Пишу знову і не е-мейл і в чат…
Відповідь одна в чаті «Передав інформацію по Вашому магазину співробітникам відділу активації. Перевірка протягом 1-2-х годин.
Якщо всі умови сервісу виконані на Вашому сайті активація пройде успішно, статус магазину буде змінений на „Активовано“ і Вам прийде лист на пошту.
Якщо лист не надійде і статус не зміниться, то напишіть, будь ласка, нам в чат для уточнення деталей або на пошту monitoringmerchant@privatbank.ua»
Знайшла е-мейл техпідтримки technical.support@liqpay.ua. Пишу туди.
Відповідь прийшла:
«Нам дуже важливо розуміти, щоб оплата через нашу систему була простою і зрозумілою для наших з Вами клієнтів. Тому для активації ми просимо Вас відправити поетапні скріншоти оплати на Вашому сайті через LiqPay (починаючи з головної сторінки і закінчуючи сторінкою LiqPay) на пошту monitoringmerchant@privatbank.ua
В темі листа, вкажіть, будь ласка, публічний ключ компанії, щоб ми відразу взяли Ваш сайт в роботу.»
Чекаю уже 6 день)))) Побачимо, що далі
Ваше питання вже розглядають фахівці. Ми прагнемо вирішити його в найкоротші терміни. Про рішення Вам повідомлять відразу, як тільки будуть результати. Дякуємо за розуміння.