Щодо затримки банківського переказу понад 3 робочі дні
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.9 | 49.9 |
| USD | 41.65 | 42.25 |
| Всі курси банку | ||
Станом на 27 грудня, гроші в Глобус Банку так і не з«явилися, жодних слідів. Чекала 3 банківських дні, тобто 23,24,26 грудня.
Ні дзвінки на 3700, ні звернення до персонального банкіра, ні в Голд клуб нічого не дали.
Також залишила скаргу, номер заявки 25971, чекайте на її вирішення 3 робочі дні.
Може, коли залишу тут відгук про вкрай низьку якість роботи банку, щось зміниться.
Прошу Вас розібратися у ситуації і не затримувати відправку грошових переказів.
Дозвольте відмітити, що з боку ПриватБанку платіж було проведено. Зі сторони одержувача коштів ми не отримували запит стосовно уточнення реквізитів чи повернення платежу. Звертаємо Вашу увагу на те, що підтвердженням оплати являється квитанція.
Також, Ви можете звернутися в нашу службу підтримки за будь-яким доступним каналом, що вказано на сайті: https://privatbank.ua., щоб ми змогли перевірити можливість формування запиту на повернення коштів в компанію одержувача коштів.
З повагою, ПриватБанк.