Актуалізація даних юр.осіб
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.95 | 49.95 |
| USD | 41.64 | 42.24 |
| Всі курси банку | ||
28 листопада ми в 4 раз подали анкету і сьогодні 9 грудня, вона знову має статус «в роботі». На безліч звернень на номер 3700 і в онлайн підтримку чуємо одну й ту ж саму відповідь: «нам дуже шкода, треба ще трохи зачекати». На питання «скільки конкретно днів ще чекати? Який регламент обробки таких заявок?», отримуємо кожен раз різну відповідь — 1-3 дні, 5 робочих днів, але сьогодні був апофеоз!!! На питання скільки ще днів чекати, відповідають ( цитую з орфографією автора): « точного часу немає обробки таких заявок, нажаль. Це індивідуально» (є фото онлайн чату). Як це розуміти? Скільки хочемо, стільки і розглядаємо??? У нас на рахунку, з 21 листопада, знаходяться кошти для виплати заробітньої плати та податків, які ми не можемо досі виплатити, а нам більше місяця пропонують просто «ще трохи почекати».
Усі дані по даному питанню, готова надати.
Сподіваюсь на відповідь.
Дозвольте, будь ласка, нам детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася. Для цього ми запросили в особистому повідомленні Ваші контактні дані.