ПОГАНИЙ ЗАХИСТ РАХУНКУ в ПриватБанку.
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.95 | 49.95 |
| USD | 41.68 | 42.28 |
| Всі курси банку | ||
З мого рахунку ПриватБанку незаконно було знято кошти сайтом: GOOGLE *Turbo VPN, g.co/helppay#−307.32 грн. На що банк відповів: Ми дуже стурбовані тим, що виникла така неприємна ситуація. Платіж був проведений на сайті GOOGLE *Turbo VPN. Є ймовірність, що Ви підключили платіж на даному сервісі. На жаль, заблокувати запити на оплату ми не можемо.Ми можемо заблокувати картку на всі видаткові операції.Уточнити причину запиту і відключити його Ви можете звернувшись в підтримку даного сервісу.
З моєї сторони ніяких платежів підключено не було. Скачала програми про підписки, але жодного сайту не було підключено. Після чого, я знов написала в підтримку банку, проте все чим мені могли допомогти це: З боку банку ми можемо зробити запит на оскарження операції.Банк запросить у одержувача підтвердження факту надання Вам товару/послуги, якщо підтвердження не буде надано, Вам повернуть кошти. Дана процедура займає до 120 днів. При цьому, якщо Ви стверджуєте, що не проводили операцію — картка буде заблокована без можливості розблокування.
Оскільки в мене залишались кошти на рахунку, я відмовилась від її блокування. Самостійно відправила скаргу на сайт, де протягом 7 днів справа розглядалася. За цей період з мого рахунку знов було здійснено спробу зняття коштів сайтом: GOOGLE *Lion Studios, g.co/helppay# Iнтернет-сплата на суму — 151, 34 грн. Після завершення терміну скарги, гроші не повернули.
Невже Приват, не може захистити рахунки клієнтів. За 6 років співпраці з банком, не могла уявити, що потраплю в таку шахрайську історію. Чи можна бути впевненим, що таке не повториться. Чи можливо звернутись до преси і тільки тоді хтось почне думати про безпеку???
Нам би не хотілося, щоб у Вас склалося неправильне враження про банк через дану ситуацію.
Дозвольте звернути Вашу увагу, що проведення оплати з картки можливе лише у випадку введення реквізитів картки на сайті, сервісі або в мобільному додатку. Також важливо розуміти, що в разі, якщо реквізити картки були збережені на певному сайті або сервісі, на якому Вами використовуються платні послуги або ввімкнена щомісячна підписка, то даний сервіс може проводити списання коштів з картки без додаткового підтвердження саме тому, що було вказано та збережено дані картки. Якщо Вами були завантажені програми з щомісячною підпискою, то відмінити дану підписку можна в особистому кабінеті даного сервісу або програми. Якщо за Вашою карткою проходять платежі, які Ви не підтверджуєте, рекомендуємо заблокувати картку. Це можна зробити в Приват24 меню «Мої рахунки» — «Керування карткою/рахунком».
За Вашим зверненням ми можемо створити запит на повернення коштів, які були списані з картки. В такому випадку банк формує пакет документів та направляє запит до міжнародної платіжної системи. Якщо такий запит вже був створений, при отриманні банком інформації про прийняте рішення, щодо можливості повернення коштів, ми інформуємо клієнта. Правила та регламенти оскарження визначені міжнародною платіжною системою та є однаковими для всіх банків.
Для наших клієнтів ми склали декілька порад, які допоможуть зручно та безпечно проводити операції в інтернеті — https://privatbank.ua/udobno-bezopasno-pokupki-internet
Якщо у Вас залишились питання ми будемо раді відповісти на них в особистому повідомленні.
З повагою, ПриватБанк.