я не клиент, но мне пришло письмо как клиенту
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 8
- +
- 0
- Toxa David
- 27 листопада 2019, 11:48
- #
Ничего. Выбросьте. Реклама.
- +
- 0
- sergunya73
- 27 листопада 2019, 11:56
- #
Если письмо или звонок от приватовского робота начинаются словами «Уважаемый клиент...» - то это ещё не повод устраивать кипиш.
Письмо начинается так
Ваша соціальна допомога зараховується на картку протягом години після перерахування фондом!
Я не понимаю, что это и почему это мне прилетело.
Ваша соціальна допомога зараховується на картку протягом години після перерахування фондом!
Я не понимаю, что это и почему это мне прилетело.
- +
- 0
- Toxa David
- 27 листопада 2019, 12:19
- #
Информация к сведению. Может перепутали. Не обращайте внимания. ФИО указано ваше? Если нет то это не вам.
Совпало имя. Отчество не мое, фамилии в письме не было. Я тоже надеюсь, что это просто ошибка. Но лучше как можно раньше разобраться. Ведь кто-то в таком случае не получил этого письма.
- +
- 0
- Toxa David
- 27 листопада 2019, 12:47
- #
Ничего страшного если кто то не получит (в письме ничего важного просто разьяснение пенсионеру что как только - так сразу). Пока найдете пенсионера то соц.помощь он уже получит и письмо будет не актуально.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 44.55 | 45.55 |
USD | 40.9 | 41.5 |
Всі курси банку |
Напевне, при зазначенні електронної адреси, інший клієнт допустив помилку і тому Вам надійшов цей лист.
Ви можете відписатись від розсилки, пройшовши за посиланням «Якщо Ви бажаєте відмовитися від повідомлень, будь ласка, натисніть тут. Нам буде Вас не вистачати :(.» в кінці отриманого листа.
Що ж стосується Вашого звернення на електронні адреси банку, ми знайшли ці повідомлення і надамо Вам відповідь у якомога коротший термін.
З повагою, ПриватБанк.