Заблокували без усяких причин усі мої рахунки
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Жахливий банк! Двічі намагався у Приват 24 перевипустити свою картку, яка закінчувалася по терміну дії. Така можливість є у розділі Приват 24 «Керування карткою/рахунком», далі «Додати (перевипустити) картку» ввів номер чистого пластику, який мені видали у відділенні, подав заявку і бац всі мої рахунки заблоковані. Пояснення банку: «З метою безпеки Вашу картку заблоковано після операції, що вимагає додаткового підтвердження». Банк телефоном порадив звернутися у відділення з паспортом, кодом, телефоном і картками для розблокування всіх рахунків. Простояв у черзі до співробітника, витратив свій дорогоцінний час і розблокував платіжні картки. У другій спробі перевипустити картку був обережніший і ретельний за номером 3700 повідомив про проблему, що виникла раніше разом зі співробітником покроково знову намагаюся перевипустити картку. Цю телефонну розмову можна прослухати, адже вона записувалась. Після переконливих запевнень, що все буде гаразд подаю заявку і бац всі мої карткові рахунки знову заблоковані. Це просто знущання і жах ?! І знову та сама пісня :«Нещодавно за Вашою карткою 6*92 було зафіксовано підозрілі операції, що могли виявитися шахрайськими. Розблокувати картки Ви можете звернувшись в будь-яке відділення ПриватБанку pb.ua/1965» І знову черги, паспорт, код, мій дорогоцінний час… Ви що думаєте, що ми маємо тільки вас пильнувати по причині ваших технічних збоїв і вашої халатності. Що це за свавілля, жорстокість і не компетентність до своїх клієнтів, які хочуть самообслуговуватися та отримувати задоволення від нових банківських інноваційних технологій.
Відповідь банку
26 листопада 2019, 10:00
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
відправити особисте повідомлення банку
Написати коментар
Коментарі - 6
А почему Вы в отделении же и не перевыпустили карточку?
- +
- +5
- Богдан БОГДАН
- 26 листопада 2019, 8:28
- #
А чому громадяни здійснюють найрізноманітніші платежі та виконують банківські операції поза відділенням банку в терміналах самообслуговування в Приват 24 ? Ось вам моя відповідь.
Як фінансист стверджую, що банк в даній ситуації 100 % не правий. Клієнт при дозволеній операції В Приват 24 підтвердив, що її виконував сам, окрім того був у відділенні з паспортом і знову засвідчив, що все при технічних можливостях здійснював сам, чого вам ще треба? Створювати на рівному місці проблеми ? А клієнту радив би звернути увагу на МоноБанк там справжнє самообслуговування і найсучасніші банківські інновації.
К сожалению монобанк не заменит приват.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 44.3 | 45.3 |
USD | 40.8 | 41.4 |
Всі курси банку |