Не повертають помилково сплачені кошти
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 1
Знову ж таки, Ваші так звані фахівці протягом 2х тижнів надають абсолютно різну інформацію, станом на сьогодні мені не зрозуміло хто має йти до банку з письмовою заявою і коли кошти будуть перераховані з транзитного рахунку або на мій поточний рахунок у вигляді залишку, або на р/р мого постачальника у вигляді помилково перерахованих коштів
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 44.3 | 45.3 |
USD | 40.8 | 41.4 |
Всі курси банку |
20.11.2019 постачальник звернувся на гарячу лінію, і оператор сказав, що це я маю звернутися з заявою у будь-яке відділення Привату з проханням повернути мої кошти на мій поточний рахунок.
Сьогодні 25.11.2019 на гарячій лінії відповіли, що заявка відхилена і… постачальник має ЗНОВУ звертатися з заявкою в банк!
Все виглядає так наче ті кошти просто щезли!
Сьогодні знову подали 2 заявки, цікаво що буде далі? Танці з бубном?
Нам шкода, що Ви відчули незручності. Ваше питання було ретельно розглянуто нашими профільними фахівцями і по результату був здійснений зворотній зв'язок з наданням рекомендацій для подальшого врегулювання ситуації.
З повагою, ПриватБанк.