Лайфхай,як втратити свої гроші на рівному місці !
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.95 | 49.95 |
| USD | 41.75 | 42.35 |
| Всі курси банку | ||
Відразу подзвонила в ПРИВАТ БАНК з проханням заморозити кошти, на що мені відповіли, що заявку прийнято і вона буде розглядатися від 2 до 5 днів, а заморозити кошти вони не мають права. І це тільки в тому випадку, якщо отримувач -клієнт Приват Банку. Якщо ні — забудьте взагалі, шановні читачі, що у вас були гроші.
Після чого я запитала:« Які в мене гарантії, що кошти мені повернуться?» Отримала відповідь :« ми подзвонимо до отримувача і запитаємо, якщо він не очікував кошти, то вам їх буде повернуто, якщо скаже, що очікував, то ми не маємо права їх заморозити і повернути»!
ВИ СЕРЙОЗНО?????!!!
— « Добре, а як ви перевірите, що людина каже правду і що кошти дійсно повинні були надійти на рахунок? Адже отримувавч може сказати і неправду»
— « Ніяк. Ваше слово проти його. Якщо скаже «так», ми не повернемо кошти».
Після чого я зв*язалася з отримувачем ( оскільки замовляла товар, вже його оплатила і забрала !!!!!!( до речі, в ПРИВАТ БАНКУ пояснили, що часто трапляється так, що відправник може сказати неправду і гроші він перекинув за якийсь замовлений товар чи позику, а тепер намагається повернути!), пояснила причину, він погодився повернути, але, оскільки то кредитна карта, і на ній мінус, то при переказі в нього зніметься 4% в нього( точніше, з моїх грошей )+ 1 % моя комісія.
Загалом, біля 1000 грн ПРИВАТ БАНК, НЕ ВНИКНУВШИ В ПРОБЛЕМУ, НЕ ВДАРИВШИ ПАЛЬЦЕМ ОБ ПАЛЕЦЬ, ЗАРОБИЛИ НА РІВНОМУ МІСЦІ!
Після того, я подзвонила в банк і запитала про комісію, чи мені повернуть %.
На що я отримала відповідь:«Альвіна Вододимирівна, Ви ж розібралится з проблемою самі?! От якби Ви почекали, щоб менеджер банку зв*язався з отримувачем і підтвертив, що кошти було переведено помилково, то ми б повернули всі кошти на карту.!»
Я попросила надіслати мені анкету для оцінки роботи працівника банку. Анкета прийшла, відмітила НЕГАТИВНИЙ відгук. Дзвінок.
-«Альвіна Володимирівна, доброго дня! Ви залишили негативний відгук. Не могли б обгрунтувати свою позицію?
— Пояснила всю ситуацію 3 раз, задала одне питання.
» Як ви мені, як клієнту свого банку, допомогли у вирішенні даної ситуації?"
— Довга пауза, оскільки не було чого сказати...«Так, ситуація не з приємних, я записала Ваше звернення, від імені банку приношу вибачення!»
ВСЕ! НА ЦЬОМУ ВСЕ!
Як можна діяти в користь отримувача, якщо кошти пішли від відправника?
Як можна, не перевіряючи, не звіряючи переписок, де згадувалося про відповідні суми, закрити на все очі?
Як можна бути скільки років на ринку і так халатно відноситися до вирішення питань?
Я впевнена, що таких ситуацій, Як в мене, тисячі, а людей совісних, які повернуть гроші, одиниці…
Жаль, дуже жаль, що в нашій країні працюють такі структури.
Шановні працівники ПРИВАТ БАНКУ, бажаю, щоб ваші проблеми так само
справедливо вирішувалися, як ви вирішуєте питання вашого клієнта!
Дозвольте, будь ласка, нам детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася. Для цього ми запросили в особистому повідомленні Ваш контактний номер.