Не повертають кошти після помилкових списань 11.11 на AliExpress
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.95 | 49.95 |
| USD | 41.75 | 42.35 |
| Всі курси банку | ||
«Надайте, будь ласка, у банк один із документів, що підтверджують скасування купівлі або ненадання послуги/товару:
— копію чека, що підтверджує скасування в торговій точці, де вказана дата і сума операції;
— будь-які інші документи, що підтверджують скасування оплати послуги/товару;
— листування з торговою точкою, де зазначено, що послугу/товар не буде надано;
— скриншот сторінки сайта, на якому Ви здійснювали купівлю, з інформацією про скасування купівлі.»
Ви взагалі там думаєте що відправляєте? Які чеки від Aliexpress? Ви робите скріншоти всіх своїх оплат ще й коли робите іх з мобільного? Aliexpress не отримав нічого від вас крім помилки, яку Ви самі визнали що не справлялися з потоком транзакцій. Всі замовлення не оплачені в статусі на Aliexpress були ось вся інформація. Я Ali теж залишала заявку але вони не відповідають і Ви думаю б не відповідали якщо б продали на 38млрд$. У мене таких помилкових транзакцій за день було 15-20 і Ви самі знаєте що це Ваша проблема. Що ще я маю надати Вам щоб повернути свої кошти? Я відправила всі скріншоти які мала і з оплати того ж замовлення на слідующий день і що я отримала?
«На жаль, наданий Вами документ не підтверджує факт скасування замовлення. Рекомендуємо Вам звернутися до продавця та запитати підтверджувальний документ (переписку з магазином), де буде зазначено, що послугу Ви не отримали.»
А може б Ви спробували звернутися до Aliexpress по всім транзакціям? Щоб самим вирішити проблеми всіх Ваших клієнтів яку Ви самі створили нам, і думаю нас тут пару сотень мінімум набереться тих у кого так списало кошти. Тому тепер буду думати чи користуватися картою Привата.
Дозвольте, будь ласка, нам детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася. Для цього ми запросили в особистому повідомленні Ваш контактний номер телефону.