Сбой 11.11
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.95 | 49.95 |
| USD | 41.75 | 42.35 |
| Всі курси банку | ||
11 ноября в Приват24 пришло сообщение о снятии средств интернет платежом с закрытой карты для выплат Приват с балансом ноль.
В техподдержке сказали что никаких транзакций не было, спите спокойно.
На следующий день я пополняю действующую карту для выплат и с нее моментально снимается та самая сумма, по которой приходило сообщение.
Внимание вопрос:
Как списали деньги с ЗАКРЫТОЙ карты с нулевым балансом и без моего ведома?..
Я такого еще не встречал.
Позвонил снова в техподдержку и мне предложили оформить заявку на возврат средств, обещали что это произойдет в течение суток.
Далее пришло сообщение от банка, что запрос будут рассматривать до 120 дней.
На сегодня данная транзакция не отображается в выписке и конечный остаток показывает нормальным, но деньги в балансе не отображаются.
Уважаемые работники Приватбанка, вы можете рассматривать запрос хоть год, но деньги клиента необходимо вернуть немедленно.
Я руковожу компанией с оборотом через ваш банк 50 млн в месяц.
Видимо, придется инициировать смену обслуживающего банка
Ваша заявка прийнята в роботу. Регламент розгляду заявки становить до 120 днів з моменту її реєстрації. Ці терміни строго встановлені платіжною системою, щоб у всіх сторін оскарження був час зібрати потрібні документи. І разом з тим, ми докладаємо максимум зусиль, щоб рішення було позитивне для Вас.
Ви можете допомогти нам в цьому. Якщо Ви ще не надавали документи, надайте, будь ласка, наявні у Вас: чеки, скріни, листування з магазином або банком, в якому була операція на chargeback@privatbank.ua, в темі вкажіть, будь ласка, номер заявки. Це допоможе збільшити шанси на оскарження операції, щоб вона була закрита на Вашу користь.
З повагою, ПриватБанк.