Списали деньги с карты, загнали баланс в минус, при кредитном лимите Ноль
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.95 | 49.95 |
| USD | 41.75 | 42.35 |
| Всі курси банку | ||
Сразу же позвонил на 3700, объяснил ситуацию, в поддержке сказали что вопрос будет решаться до 12 дней, но на мое удивление, буквально через минуту деньги на карту вернули. Я сразу же повторно оплатил товар на НП, в этот раз оплата прошла успешно, обрадовался, забрал посылку о проблеме забыл)
11.11.19 утром приходит смс с привата о том, что с карты задним числом (08.11.19) списана сумма, по той операции что не прошла на новой почте (по которой мне в тот же день деньги вернулись обратно). Баланс загнали в минус, и это при том что кредитный лимит был НОЛЬ!
Начал выяснять ситуацию с поддержкой, в которой мне объяснили что, сумму списали повторно по требованию банка новой почты, подал заявку на возврат этой суммы. и Теперь самое интересно сроки рассмотрения заявки от 45 до 120 дней!!!
Для ускорения рассмотрения заявки посоветовали обратиться в Новую почту, там мне сказали что к ним зашла только одна оплата, разбирайтесь со своим банком! Получается замкнутый круг.
Сумма списанная с карты не малая, и ждать до 120 дней чтобы решился вопрос не имею желания!
Давайте разом розберемося в ситуації для її розуміння.
Хочемо звернути Вашу увагу на те, що кошти списує не банк, а торгова точка. З нашого боку ми робимо все можливе, щоб Ваше питання вирішилося якомога скоріше та у Вашу користь.
Звернувшись до банку і повідомишви про неуспішну оплату — ми зі свого боку суму розблокували. Повторне її списання було проведено після того, як запит на це списання надійшов від торгівельної мережі, де Ви провели оплату своєю карткою. Наразі, за Вашим зверненням ми проводимо претензійну роботу згідно правил Міжнародної Платіжної Системи. Правила та регламенти суворо обумовлені, саме через це Вам повідомлено наступний термін.
На даному етапі платіжна система надає 15 днів для мирного вирішення ситуації між платником і магазином/банком, в якому була операція.
За цей час Ви можете звернутися до одержувача коштів і запросити повернення. У разі, якщо одержувач відмовить на Ваше прохання, то з нашого боку буде відкрито спір. Хочемо звернути увагу, що він буде розглядатися в термін до 120 днів.
Якщо Ви ще не надавали документи — надайте, будь ласка, наявні у Вас: чеки, скріни, листування з магазином або банком, в якому була операція на chargeback@privatbank.ua, в темі вкажіть, будь ласка, номер заявки. Це допоможе збільшити шанси на оскарження операції, щоб вона була закрита на Вашу користь.
З повагою, ПриватБанк.