Мінфін - Курси валют України

Встановити

Коли повернуть гроші.

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
piotr101 7 листопада 2019, 21:52
05.09.2019 року, я, у відділенні, «Нова Пошта», спробував оплатити товар з своєї картки Приватбанку. На жаль, операція не була успішною і термінал «Сбербанка» не видав жодного чека про відмову чи успішність операції. Лише висвітив інформацію про неуспішність операції на екрані Однак гроші з моєї картки було знято, але до «Нової пошти», як запевнили мене її працівники вони не дійшли. Я зателефонував в Приватбанк, спочатку мені зарахували на картку подвійну суму, а потім забрали все що зарахували, а моїх 426 грн. так і не повернули.
3 жовтня 2019 року я отримав від банку наступне повідомлення: « якщо Ви оплатили транзакцію на суму 426.0 UAH іншою картою, або готівкою необхідно на chargeback@privatbank.ua надіслати документи, що це підтверджують. В темі листа: заявка 991099».
Електронного листа з копією чека надіслав 03 жовтня 2019 року о 12 год. 03 хв. Після чого не отримав жодного повідомлення. Звертався на гарячу лінію Приватбанку мінімум тричі, питав чи надійшов електронний лист. Мені ввічливо відповідали, що якби не надійшов, то зі мною зв’язались би. На запитання, чому це ніяк не відображається на сторінці ПЕРЕВІРКА СТАТУСУ ЗАЯВКИ НА ПОВЕРНЕННЯ КОШТІВ, відповідали, що так і має бути… Лише останнього разу мені порадили надіслати, електронний лист з чеком ще раз. Що я і зробив 01 листопада 2019р. о 14 год. 49 хв… На сторінці ПЕРЕВІРКА СТАТУСУ ЗАЯВКИ НА ПОВЕРНЕННЯ КОШТІВ, приблизно через добу я прочитав про те що сформовано пакет документів і передано в міжнародну платіжну систему.
Дії чи бездіяльність окремих співробітників банку, викликають велике здивування, мною було втрачено 29 днів часу і довіра до Приватбанку. А якби я не дзвонив? Ласкаво прошу Вас, допомогти мені повернути мої гроші на мій рахунок. Мені це нагадує знущання, пройшов майже місяць часу і аж тоді банк хоче подивитись додаткові документи, а якби я не зберіг чек? Потім ще 29 днів не можна зрозуміти чи надійшов лист і що буде далі. Надсилаю лист другий раз, надіслав би раніше, але мене так гарно запевнювали оператори гарячої лінії… У мене складається враження, що клієнт перестає бути цінністю для банка…
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 8 листопада 2019, 10:20
Добрий день!
Нами буде проведена детальна перевірка, щодо коректності наданої консультації за Вашим зверненням в підтримку. За її результатом з Вами зв'яжеться співробітник банку.
По питанню повернення коштів, вже створена заявка, котра передана в міжнародну платіжну систему. Зі своєї сторони, ми завжди прикладаємо максимум зусиль, щоб питання було вирішено на користь клієнта та якомога швидше, та строки обробки даного запиту залежать від платіжної системи. При отриманні інформації про результати опротестування ми Вас проінформуємо.
З повагою, ПриватБанк.

Коментарі - 2

+
+16
Toxa David
Toxa David
8 листопада 2019, 10:03
#
Раз десять здесь на форуме рассматривался вопрос Приват - Новая почта. В таких спорных случаях оплачиваю услуги наличными. Легче избежать чем потом решать такие вопросы.
+
0
piotr101
piotr101
10 листопада 2019, 12:08
#
Я так і не зрозумів, чому 29 днів, Приватбанк, отримавши від мене електронною поштою чек, не сформував відповідний пакет документів і не передав його в міжнародну платіжну систему. Чому після того як я надіслав повторно чек, інформація на сторінці ПЕРЕВІРКА СТАТУСУ ЗАЯВКИ НА ПОВЕРНЕННЯ КОШТІВ змінилась приблизно через добу, про те що сформовано пакет документів? Хтось не виконав свій обов’язок ?   Чому банк не поінформував мене, свого клієнта, що перший лист надійшов і що в силу таких й таких причин,  дії банку будуть зроблені певної дати. Оператор мені розповідав про те, що в них не має відповідних форм. На зауваження, що в банку є програмісти для усунення незручностей програми , мені сказали , що у майбутньому вони скористаються моєю пропозицією.  У телефонній розмові, працівник Приватбанку обіцяв гроші повернути не пізніше 22 грудня. Що ж, в понеділок, 23 грудня 2019 року побачимо як Приватбанк в особі своїх співробітників тримає слово -  чи повернуть гроші на рахунок. Думаю, варто було б попереджати клієнтів, через системи для повідомлень, про ризик проведення операцій карткою в певних організаціях.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.3 45.3
USD 40.8 41.4
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.3 45.3
USD 40.8 41.4
Всі курси банку