Коли повернуть гроші.
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.95 | 49.95 |
| USD | 41.75 | 42.35 |
| Всі курси банку | ||
3 жовтня 2019 року я отримав від банку наступне повідомлення: « якщо Ви оплатили транзакцію на суму 426.0 UAH іншою картою, або готівкою необхідно на chargeback@privatbank.ua надіслати документи, що це підтверджують. В темі листа: заявка 991099».
Електронного листа з копією чека надіслав 03 жовтня 2019 року о 12 год. 03 хв. Після чого не отримав жодного повідомлення. Звертався на гарячу лінію Приватбанку мінімум тричі, питав чи надійшов електронний лист. Мені ввічливо відповідали, що якби не надійшов, то зі мною зв’язались би. На запитання, чому це ніяк не відображається на сторінці ПЕРЕВІРКА СТАТУСУ ЗАЯВКИ НА ПОВЕРНЕННЯ КОШТІВ, відповідали, що так і має бути… Лише останнього разу мені порадили надіслати, електронний лист з чеком ще раз. Що я і зробив 01 листопада 2019р. о 14 год. 49 хв… На сторінці ПЕРЕВІРКА СТАТУСУ ЗАЯВКИ НА ПОВЕРНЕННЯ КОШТІВ, приблизно через добу я прочитав про те що сформовано пакет документів і передано в міжнародну платіжну систему.
Дії чи бездіяльність окремих співробітників банку, викликають велике здивування, мною було втрачено 29 днів часу і довіра до Приватбанку. А якби я не дзвонив? Ласкаво прошу Вас, допомогти мені повернути мої гроші на мій рахунок. Мені це нагадує знущання, пройшов майже місяць часу і аж тоді банк хоче подивитись додаткові документи, а якби я не зберіг чек? Потім ще 29 днів не можна зрозуміти чи надійшов лист і що буде далі. Надсилаю лист другий раз, надіслав би раніше, але мене так гарно запевнювали оператори гарячої лінії… У мене складається враження, що клієнт перестає бути цінністю для банка…
Нами буде проведена детальна перевірка, щодо коректності наданої консультації за Вашим зверненням в підтримку. За її результатом з Вами зв'яжеться співробітник банку.
По питанню повернення коштів, вже створена заявка, котра передана в міжнародну платіжну систему. Зі своєї сторони, ми завжди прикладаємо максимум зусиль, щоб питання було вирішено на користь клієнта та якомога швидше, та строки обробки даного запиту залежать від платіжної системи. При отриманні інформації про результати опротестування ми Вас проінформуємо.
З повагою, ПриватБанк.