В приваті зависла моя шестизначна сума
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 3
- +
- 0
- Dartwerder
- 8 листопада 2019, 9:10
- #
Вже пів року не можуть вирішити ваше питання
Тримаю в курсі, що на третій день питання вирішилось.
Навіть не знаю що сказати. В пайонір такі самі працівникі.
Один каже, що все ок, проблема в приваті.
Другий, через день, каже, що гроші у них, але не повністю, що надійдуть мені за пару днів.
Третій, взагалі якийсь недалекий, каже, що за 14 бізнес днів.
В решті, працівники приватбанку, по своїм каналам пінганули відповідну людину з пайоніру, і миттєво, як пайонір відправив кошти, в ту ж хвилину прийшли на рахунок приватбанку.
Шкода, що не встиг на ранкову валютну сесію.
Що я хочу побажати приватбанку, що в такі моменти, може є варіант особисто провалідувати переказ.
В історії надцять разів проходив, з однієї карти на один і той самий рахунок.
Якби вони додали варіант штучної ручної валідації, для підозрілих операцій, то було б легше для всіх операторів разом взятих.
А якби не було паніки?
Спочатку приват погрався б грошима 2 тижні. Потім пайонір?
Створили штучно проблему. Вирішили. Оцінка діялності банку нормальна.
Навіть не знаю що сказати. В пайонір такі самі працівникі.
Один каже, що все ок, проблема в приваті.
Другий, через день, каже, що гроші у них, але не повністю, що надійдуть мені за пару днів.
Третій, взагалі якийсь недалекий, каже, що за 14 бізнес днів.
В решті, працівники приватбанку, по своїм каналам пінганули відповідну людину з пайоніру, і миттєво, як пайонір відправив кошти, в ту ж хвилину прийшли на рахунок приватбанку.
Шкода, що не встиг на ранкову валютну сесію.
Що я хочу побажати приватбанку, що в такі моменти, може є варіант особисто провалідувати переказ.
В історії надцять разів проходив, з однієї карти на один і той самий рахунок.
Якби вони додали варіант штучної ручної валідації, для підозрілих операцій, то було б легше для всіх операторів разом взятих.
А якби не було паніки?
Спочатку приват погрався б грошима 2 тижні. Потім пайонір?
Створили штучно проблему. Вирішили. Оцінка діялності банку нормальна.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 44.3 | 45.3 |
USD | 40.8 | 41.4 |
Всі курси банку |
Приватбанк хоче, щоб я пішов в тінь.
Вчора 06.11.2019 перевів, як завжди, як останній рік, в 11 раз, на банківський аккаунт з пайонір.
Платежу немає.
Пишу в підтримку? І знаєте що?
Де вони знову взяли Ершов Мікола?! Привіт, криватрансілетерація.
https://picua.org/images/2019/11/07/d5d039d3b5d8c6f7130aeaa3a3d8fbee.png
Платіж висить десь.
Представник приватбанку відповідає, що пайонір змінив щось (транслітерацію англійських букв)?!
https://picua.org/images/2019/11/07/97fea144e616dd6264ae4ee915f4933c.png
Ershov Mikola — це чисто фішка привата. (Замість Yershov Mykola — Єршов Микола)
20 помічників по телефону скидують один на одного.
В чому проблема?!
Як мені отримати мої кошти!?
Як мені оподаткувати кошти!?
Тримаю в курсі, що аккаунт нейм, в пайонері не можна прописати будь-які символи.
https://picua.org/images/2019/11/07/b666b0d8b66fa458cedd91f79edc2541.png
Я впевнений, що це знову облажався приват із своєю секурністю та кривою валідацією користувача.
А якщо я на дружину буду відправляти? Приватбанк також скаже, що ім«я Юля не дорівнює Миколі?
Нам би не хотілось, щоб у Вас склалась негативна думка про банк.
Хочемо зазначити, що у переказі замість YERSHOV MYKOLA OLEG чи ERSHOV MIKOLA OLEG було вказано Mykola Yershov, тобто — неповне ПІБ, яке слід вказувати.
Таким чином його було повернуто до компанії Payoneer, після Вашого звернення, що кошти не повернулися, банк зв'язався з компанією та отримав відповідь, що кошти будуть поверненні на Ваш рахунок найближчим часом. Для коректного переказу слід вказувати повне ПІБ (не скорочене):
YERSHOV MYKOLA OLEG
ERSHOV MIKOLA OLEG
Якщо вказати будь-який з цих варіантів при переказі — кошти надійдуть на Ваш рахунок.
З повагою, ПриватБанк.