Приватбанк принуждает к подписанию согласия о сборе информации
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 3
> Давно был открыт счет а Привате, для обслуживания ФЛП. Счетом этим лет восемь не пользуюсь, но банк его не закрывает,
Вообще не понял логику действий ТС. Если банк не актуализирует данные о клиенте, то прекратит его обслуживание и закроет счет. Если счет и так не нужен, то зачем тогда актуализировать?
Ну, а то что пб сливает местоположение клиентов, это давняя история
Вообще не понял логику действий ТС. Если банк не актуализирует данные о клиенте, то прекратит его обслуживание и закроет счет. Если счет и так не нужен, то зачем тогда актуализировать?
Ну, а то что пб сливает местоположение клиентов, это давняя история
Уважаемый Приватбанк, Ваше дежурное «Доргой клиент мы очень растроены..», непонятно на кого рассчитано, но не на думающих людей точно, так что не трудитесь.
Если Вы не нарушаете закон и не к чему не принуждаете, дайте возможность просто актуализировать данные, без «левых » приписок что я даю согласие на то, и на это.
И выложем подтверждение Вашей заботы здесь... Я готов потерять немного времени ради истины.
А вот если Вы не дадите мне возможности актуализировать данные, без подписания непонятных доп.соглашений как раз и будет подтверждением того, что не о клиентах Вы заботитесь, а данные собираете..))
Если Вы не нарушаете закон и не к чему не принуждаете, дайте возможность просто актуализировать данные, без «левых » приписок что я даю согласие на то, и на это.
И выложем подтверждение Вашей заботы здесь... Я готов потерять немного времени ради истины.
А вот если Вы не дадите мне возможности актуализировать данные, без подписания непонятных доп.соглашений как раз и будет подтверждением того, что не о клиентах Вы заботитесь, а данные собираете..))
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 44.9 | 45.9 |
USD | 40.85 | 41.45 |
Всі курси банку |
Думаю ладно, актуализурую. Заполняю анкету на сайте и внизу страницы от банка приписочка, цитата:
«Своїм підписом я приєднуюсь і зобов’язуюсь виконувати умови, викладені в Умовах і Правилах надання банківських послуг, тарифах ПриватБанку – Договорі банківського обслуговування в цілому. Відносини між банком і клієнтом можуть вирішуватися як шляхом підписання окремих договорів або додаткових угод до цього Договору, так і шляхом обміну інформацією/узгодження щодо банківського обслуговування з клієнтом через web-сайт банку (www.pb.ua або інший інтернет-/ЅМЅ-ресурс, зазначений банком). З метою посилення заходів безпеки під час здійснення банківських операцій клієнт/уповноважена особа клієнта дає згоду банку встановити геопозиціонування за номером телефону, що верифіковано як такий, що належить клієнту/уповноваженій особі клієнта, у том числі використовувати отриману інформацію відповідно до Умов і Правил надання банківських послуг банку.»
И без согласия на это нельзя актуализировать анкету. То есть банк заведомо принуждает меня либо дать согласие на отслеживание моего местонахождения по номеру телефона( якобы для безопасности), либо я не могу подтвердить анкету.
Я естественно ничего не подписывал, нут и сразу куча страшилок — прекращение обслуживания и т.д.
Просто нет слов. И самое страшное большинство «люда невнимательного» подпишет. Задумайтесь, может стоит обслуживаться в каком-то нормальном фин.учереждении, где просто актуализуют данные, а продавать душу не нужно будет.
Ми дуже засмучені тим, що у Вас склалося таке враження. Дозвольте пояснити, що безпека Клієнтів — найважливіший пріоритет ПриватБанку. Щоб знизити до мінімуму можливі випадки обману, ми робимо все можливе, щоб убезпечити наших Клієнтів. В сьогодення геопозиціонування за номером телефону є необхідним атрибутом для Клієнтів банку. Не тому, що хочемо спричинити Вам незручності, а тому що хочемо захистити Вас від матеріальної і, в подальшому, моральної шкоди.
З повагою, ПриватБанк.