Меня обокрали. Приват не защищает деньги своих клиентов, к сожалению. Вы полностью беззащитны перед грабителями.
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.95 | 49.95 |
| USD | 41.75 | 42.35 |
| Всі курси банку | ||
Статус моих запросов о возврате средств на 10. 10 (у меня 4 запроса, так как было 4 снятия денег): по моих запросах было сформировано пакет документов, который был передан в международную платежную систему, ответ от 45-120дней. Перед этим был запрос в банк, который владеет банкоматом, в котором меня грабили, но тот банк отказался возвращать деньги, как видимо. Еще момент: я сразу же поменяла пин код карты, но каждый день я получаю смс о попытках снятия денег с моей карты. Те люди все еще пытаются что-то получить с моей карты… каждый день, примерно в одно и тоже время. Я обращалась в службу поддержки фиксирует ли их служба безопасности все эти попытки, но ответа так и не получила. У меня есть все скриншоты всего происходящего, но я не верю в то, что банк мне поможет. Не понимаю, почему банк просто не может мне вернуть деньги из своих резервов, для таких случаев, а потом решать вопросы с международными системами, не впутывая меня в это, как клиента банка.
Я не знаю что мне делать. Понимаю, что для такого большего банка потеря доверия одного клиента не значит вообще ничего. Я буду благодарна за любые советы. Я вся на эмоциях уже далеко не первый день.
Нам дуже шкода, що Ви стикнулись з такою ситуацією.
Ваша заявка прийнята в роботу. Регламент розгляду заявки становить до 120 днів з моменту її реєстрації. Ці терміни строго встановлені платіжною системою, щоб у всіх сторін оскарження був час зібрати потрібні документи. І разом з тим, ми докладаємо максимум зусиль, щоб рішення було позитивне для Вас.
Ви можете допомогти нам в цьому. Якщо Ви ще не надавали документи, надайте, будь ласка, наявні у Вас: чеки, скріни, листування з магазином або банком, в якому була операція на chargeback@privatbank.ua, в темі вкажіть, будь ласка, номер заявки. Це допоможе збільшити шанси на оскарження операції, щоб вона була закрита на Вашу користь.
Зі свого боку ми направили запит в банк-одержувач коштів, щоб вони нам надали документи, що підтверджують коректність списання. Платіжна система відводить їм на відповідь 45 днів. Ми відправимо Вам смс розглянувши індивідуально для Вас ситуацію, що склалася і склавши рекомендації.
З повагою, ПриватБанк.