Банк без мого узгодження зняв з пустої картки кошти тим самим загнавши її в мінус.
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.95 | 49.95 |
| USD | 41.75 | 42.35 |
| Всі курси банку | ||
10:21 Дмитро Добрий день, Сергію Сергійовичу!
10:21 хвилину, будь ласка
10:22 У додатку натисніть на карту. i Вам буде доступна виписка по картці. За якою Ви можете бачити всі операції по карті, після яких на карті утворився мінус
10:28 Я знаю після якої операції утворився мінус.Мене більше цікавить питання чому цей мінус утворився, якщо на карті не було нічого, це ж не карта універсальна, це карта для виплат.
По карті утворився овердрафт 1.1.1.58. Овердрафт- о короткостроковий кредит, який Банк надає клієнту в разі перевищення суми операції за платіжною карткою над сумою залишку коштів на його рахунку в розмірі ліміту кредитування. Використання клієнтом грошових коштів понад залишку по рахунку або встановленого Банком ліміту овердрафту є несанкціонованим овердрафтом. 2.1.1.5.7. Власник рахунку зобов'язаний стежити за витратою коштів у межах платіжного ліміту з метою запобігання виникнення Овердрафту.
Ну тоді якщо банк сам його надав то хай сам його і оплатить.
10:41 Дмитро У зв'язку з тим що Ви отримуєте послуги за який був платіж?
10:44 банк повинен за Вас платити, я Вас правильно зрозумів?
Наразі я не отримую послуги за платежем. Якщо банк сам без моєї згоди загнав мою карту в мінус то так
10:48 Дмитро Якщо сервіс Вам не надав послугу, тоді зверніться до них на підтримку і уточніть з якої причини вони не надали послугу
10:56 Я не отримую бо не користуюсь, я не давав згоду щоб банк надавав мені таку послугу. до сервісу притензій в мене немає, тільки до банку
Нам шкода, що Ви зіткнулися з такою ситуацією та окремо приносимо вибачення за те, що після звернення в нашу службу підтримки у Вас залишився неприємний осад.
Ми обов'язково проведемо серйозну розмову з оператором і навчимо решту співробітників, щоб надалі ні Ви, ні інший Клієнт не стикалися з подібними ситуаціями.
Описаний Вами випадок потребує більш ретельного аналізу. Дане питання вже розглядають фахівці. Ми прагнемо вирішити його в найкоротші терміни. Про рішення Вам повідомлять відразу, як тільки будуть результати.
З повагою, ПриватБанк.