Неполно и некорректно информируют клиента об условиях моментальной рассрочки
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.95 | 49.95 |
| USD | 41.75 | 42.35 |
| Всі курси банку | ||
Однако, НЕ указано что клиент не может погасить рассрочку ТОЛЬКО с кредитной карты.
Сотрудник поддержки банка не смог найти где конкретно указано это ограничение в течение 50 минут.
Детально об инциденте:
— есть Кредитная карта, используется кредит
— есть Дебитная карта, на ней всегда собственные средства.
— моментальная рассрочка оформлена по Дебитной карте.
— погашение рассрочки с Дебитной карты невозможно. При оформлении моментальной рассрочки выяснить это нереально.
— специалист техподдержки, в конечном итоге, не смог мне указать на то где отражено это ограничение.
Второе.
При оформлении той же моментальной рассрочки специалист поддержки сообщил что в случае ее полного погашения в срок до 14 дней комиссия не берется вообще.
Гашу через 12 дней — вижу комиссию.
Это либо некомпетентность, либо что-то еще, но, сорри, это выглядит непрофессионально.
К моему сожалению, это подрывает доверие к банку.
А клиент-банк у них очень даже ничего.
Нам дуже шкода, що Ви стикнулись з такою ситуацією.
Хочемо зазначити, що згідно Умов і Правил надання банківських послуг, що опубліковано за посиланням: https://conditions-and-rules.privatbank.ua/main/view-content-156/?lang=uk
2.7.4.2.4.1. За погодженням із Банком здійснити дострокове (повне) повернення Кредиту із одночасною сплатою усіх платежів, що виникли за Договором на дату повного повернення. Про намір дострокового (повного) повернення кредиту Клієнт зобовязаний повідомити Банк шляхом подання Заявки одним з каналів: «Приват24»; у відділенні Банку; шляхом відправлення СМС з фінансового номеру Клієнта із текстом «CHASTOFF+123456», де 123456 — останні 6 цифр номеру договору з оплати частинами» на номер 10060;
у ТСО через кнопку «Оплата частинами»; звернувшись на гарячу лінію Банку за номером 3700. Дострокове (повне) повернення Кредиту «Миттєва розстрочка» можливе виключно за рахунок власних коштів Клієнта на кредитній картці
Також, нами буде проведено роботу з співробітниками, щоб надалі ані Ви, ані інші наші клієнти не стикались з такими ситуаціями.
Ще раз перепрошуємо за завдані незручності.
З повагою, ПриватБанк.