Мінфін - Курси валют України

Встановити

будбте осторожны, новая схема кидалова

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Greenforest 8 жовтня 2019, 17:43
Решил я купить в Фокстроте телевизор — хорошие скидки, да и бонусы есть. Погрузил тел в корзину. нажал «оплатить», авторизовал карту, ввел второй секьюрити, платеж ушел. Через примерно час звонят мне с Фокстрота — Вы платить собираетесь? После матов с Приматом пришла смс что деньги вернулись. однако прошло 2 дня, как приматы порадовали меня смской, что типа будут разбираться 4 месяца. При этом с меня списали больше 5000 грн, которые я должен буду пополнить через месяц, ну чтоб закрыть долг. Лично я сваливаю с этого говнобанка, а Вам рекомендую трижды подумать, перед тем как чтото через него платить.
Приватбанк
Відповідь банку
8 жовтня 2019, 20:13
Добрий вечір!
Нам шкода, що Ви зіткнулися з такою ситуацією. Дозвольте відмітити, що кошти списує не банк, а торгова точка.
Правила оскарження транзакцій строго регламентовані платіжною системою. На даному етапі платіжна система надає 15 днів для мирного вирішення ситуації між платником і магазином / банком, в якому була операція.
За цей час Ви можете звернутися до одержувача коштів і отримати відшкодування. У разі, якщо одержувач відмовить в Вашому проханні, то з нашого боку буде виставлений диспут. Хочемо звернути увагу, що він буде розглядатися до 120 днів.
Якщо Ви ще не надавали документи — надайте, будь ласка, наявні у Вас: чеки, скріни, листування з магазином або банком, в якому була операція на chargeback@privatbank.ua, в темі вкажіть, будь ласка, номер заявки. Це допоможе збільшити шанси на оскарження операції, щоб вона була закрита в Вашу користь.
З повагою, ПриватБанк.

Коментарі - 1

+
0
Greenforest
Greenforest
8 жовтня 2019, 20:52
#
Сегодгя целый день впечатление, что я разговариваю с бревном. Еще раз повторяю-операция отменена, деньги вернулись на карту, но в долге эти деньги не списались.
В выписке мой долг на 08.10 составляет 8021 грн, а задолженность по карте - 13231 грн. Если деньги никуда не ущли, почему вы включили их в задолженность?
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝 / будбте осторожны, новая схема кидалова