Моему терпению конец!
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 44.25 | 45.25 |
USD | 40.7 | 41.3 |
Всі курси банку |
30 августа я забирала товар с Новой почты, оплату проводила картой для выплат. На почте оплата не была проведена, вышел нулевой чек, кассир сделала отмену и мы попытались провести оплату ещё раз. В итоге, на карте не оказалось денег.
На почте мне порекомендовали взять документы и сделать возврат, но нужно будет ждать 14 дней. А товар мне нужен был срочно, прям сегодня. Я позвонила в приват и оператор сказал что оставил мою заявку и средства должны вернуться. Через 10 мин деньги были на карте. Я их сняла в терминале (чтобы не случилось ещё чего-либо) и забрала свою посылку.
И ЧТО????
На сл день у меня на карте МИНУС 1549 грн.
Банк сказал, что нужно фоткать чек, переписку с магазином и почтой и выслать им. Но как??? Товар я забирала за наличку.
Прошло время, мне приходили деньги, приват их снимал, я пришла на почту, написала ещё там заявление… Все ещё жду.
Но это ещё не пик моего «хорошего» настроения.
01.10 вижу по карте у меня снова минус 32 ГРН За ОВЕРДРАФТ.
ОБЪЯСНИЛИ ЧТО У МЕНЯ БЫЛ ЖЕ МИНУС ПО КАРТЕ И НАБЕЖАЛИ %%%
И СНОВА МИНУС 32 ГРН И ОПЯТЬ БУДУТ ПРОЦЕНТЫ (И ЭТО КАРТА ДЛЯ ВЫПЛАТ)
Хорошая, а главное стойкая у них система. Главное минус не по моей вине, а плачу я!!! И мне, понятное дело деньги за %%%никто не вернёт.
Закрывайте, по возможности карты приватбанка!!!
Хочемо звернути Вашу увагу на те, що вказана Вами сума була списана торговою точкою. Нами була подана заявка і вона вже прийнята в роботу. Регламент її розгляду становить до 120 днів з моменту її реєстрації. Ці терміни строго встановлені платіжною системою, щоб у всіх сторін оскарження був час зібрати потрібні документи. І разом з тим, ми докладаємо максимум зусиль, щоб рішення було позитивне для Вас.
Ви можете допомогти нам в цьому. Якщо Ви ще не надавали документи, надайте, будь ласка, наявні у Вас: чеки, скріни, листування з магазином або банком, в якому була операція на chargeback@privatbank.ua, в темі вкажіть, будь ласка, номер заявки. Це допоможе збільшити шанси на оскарження операції, щоб вона була закрита в Вашу користь.
Зі свого боку ми направили запит в банк-одержувач коштів, щоб вони нам надали документи, що підтверджують коректність списання. Платіжна система відводить їм на відповідь 45 днів. Ми відправимо Вам смс розглянувши індивідуально ситуацію, що склалася і надамо рекомендації.
Стосовно балансу картки станом на 01.10 19. дозвольте відмітити, що наш спеціаліст Вам надав коректну консультацію.
З повагою, ПриватБанк.