Відмова в обслуговуванні
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Сьогодні 01.10.2019 отримав у додаток Приват24 повідомлення про відмову в обслуговуванні своїх рахунків. Посилання стандартне на статтю 64 Закону України «Про банки і банківську діяльність» з переліком страшних гріхів які я порушив. Ніяких попереджень про можливість блокування рахунків я не отримував ні по яких каналах інформування банку. Запитів про надання уточнюючих чи підтверджуючих документів я також не отримував. Зранку користувався як зазвичай проводив звичайні платежі поповненя рахунку інтернет і телефону все було ок і тут бах трах все заблоковано. Підтримка через чат не може пояснити нічого і надає те саме посилання з переліком страшних гріхів. На моє питання який саме пункт я порушив і коли порушив відповіді не дають. Яким чином я був попереджений про можливість блокування рахунків і причину блокування відповіді не дають. Приват це як?
Відповідь банку
1 жовтня 2019, 20:18
Дозвольте, будь ласка, нам детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася. Для цього ми запросили в особистому повідомленні Ваш контактний номер.
відправити особисте повідомлення банку
Написати коментар
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.25 | 44.25 |
USD | 41.55 | 42.15 |
Всі курси банку |