Банкомат не видав гроші, але списав їх з рахунку (((
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
29 вересня хотів зняти гроші (1000 грн.) з карти ПриватБанку в банкоматі банку Аваль, банкомат довго «думав», після чого повернув картку, але грошей так і не видав. Одразу ж після цього мені прийшло повідомлення, що кошти з рахунку списано. Я зателефонував на гарячу лінію ПриватБанку, пояснив ситуацію і консультант оформила заявку на повернення коштів, сказала, розглянуть протягом 5-7 днів, а вже ввечері отримав повідомлення, що вирішення даного питання займає від 45 до 120 днів. Це жах!!! Я не розумію, чому я повинен терпіти незручності через неналежну роботу банків… Про результат відпишусь додатково.
Відповідь банку
30 вересня 2019, 12:32
Регламент розгляду заявки становить до 120 днів з моменту її реєстрації. Ці терміни строго встановлені платіжною системою, щоб у всіх сторін оскарження був час зібрати потрібні документи. І разом з тим, ми докладаємо максимум зусиль, щоб рішення було позитивне для Вас.
відправити особисте повідомлення банку
Написати коментар
Курс валют в Приватбанк
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.95 | 49.95 |
| USD | 41.68 | 42.28 |
| Всі курси банку | ||