Зняли овердрафтом з закритої карти 14000грн. А вирішувати проблему нема кому...
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 6
После закрытия, и даже «закрытия» и даже окончания строка действия карты, все долги/прибыль на карте переходит банку.
После блокирования же карты, любые риски несет банк, например ты потерял карту, сообщил банку, не заблокировали ее или операции прошли после блока, то будут всеравно отвечать.
Примат же карты формально не закрывает, так как это дорого и дадут им от МПС. По этому они стопят все операции своим процеввингом с отказом. Но для офлайн операций они не могут ничего сделать и это идет на прямую через банк(как раньше рулоны чеков и слипов отправляли)
Если операция прошла после 30-45 дней(зависит от банка) с момента заявки на блокирование, то это уже проблемы банка опять же.
После блокирования же карты, любые риски несет банк, например ты потерял карту, сообщил банку, не заблокировали ее или операции прошли после блока, то будут всеравно отвечать.
Примат же карты формально не закрывает, так как это дорого и дадут им от МПС. По этому они стопят все операции своим процеввингом с отказом. Но для офлайн операций они не могут ничего сделать и это идет на прямую через банк(как раньше рулоны чеков и слипов отправляли)
Если операция прошла после 30-45 дней(зависит от банка) с момента заявки на блокирование, то это уже проблемы банка опять же.
1.Приват карты не закрывает, что в будущем при распеределенном процессинге родит миллиарды убытков
2. Офлайн снятие только при полных реквизитах.
3. Полные реквизиты могут хранить только избранные с лицензией, в МФО помоек их нет.
2. Офлайн снятие только при полных реквизитах.
3. Полные реквизиты могут хранить только избранные с лицензией, в МФО помоек их нет.
- +
- 0
- Toxa David
- 26 вересня 2019, 11:06
- #
Если карта порезана это не означает что счет закрыт. Закрытие счета занимает до 45дней. Если списание МФО суммы прошло до закрытия счета (до 45дней) то сумма списалась с карты в минус ( По першій карті, яку я закривав 3.06.2019, видно списання коштів на суму 14350 гривень 13.06.2019.) и счет остался открытым (При спробі взяти довідку про закриття карти у відділенні, банк мені відмовив у видачі такої довідки по причині не сплати мною боргу по даній карті ). Если у вас есть в этом же банке счет (оформлена другая карта) с положительным балансом то деньги согласно правил банка списываются с положительного счета на закрытие долга на отрицательном счете, банк при этом ссылается что такое право вы предоставили банку подписав договор присоединения (публичная оферта) при открытии счета. https://privatbank.ua/ru/terms Документы, размещенные на этом сайте – это публичная оферта, содержащая условия и правила оказания услуг банком и его партнерами, к которой присоединяется клиент, подписывая заявление в отделении банка.
У меня ситуация один в один . Тоже МФО. Тоже сняли онлайн деньги с заблокированной карты в минус. Спустя 5 месяцев, банк дал ответ по заявке - деньги возврату не подлежат. Проценты и пеню начисляют,коллекторы звонят, вообщем все один в один.
Спасибі сайту Мінфін, що допоміг мені вирішити проблему. До цього повідомлення на сайті справа ніяк не рухалась і ніхто не міг допомогти. Також вдячний працівникам банку, які дали рух цій історії. Особливо робітникам відділення, де це все відбувалось, за те, що стали на сторону клієнта, а не почали приховувати ситуацію.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.25 | 44.25 |
USD | 41.55 | 42.15 |
Всі курси банку |
Цього року 26.03.2019 в даному банку я оформив дебетову карту. Під час користування брав на неї кредит в МФО, який прострочив. Після чого почались неконтрольовані списання моїх грошей з карти на погашення всяких незаконних відсотків і пені. Робили це в МФО легко, бо мали реквізити моєї карти. 3.06.2019 я звернувся в відділення Приватбанку №25 у м. Івано-Франківськ з проханням закрити мою карту для уникнення небажаного списання коштів посторонніми сервісами, які володіють її реквізитами. Працівник Приватбанку провів процедуру закриття карти, в закінченні якої перерізав карту ножницями на моїх очах. В той же день, я оформив іншу дебетову карту у тому ж відділенні.
Через 10 календарних днів ( 13.06.2019) з мого рахунку, на якому було 1143 гривні 18 копійок, овердрафтом були списані кошти на суму 14350 гривень. При зверненні на «гарячу лінію» банку мене запевнили, що це всього лиш технічний збій, який вирішиться протягом 10 календарних днів. Та по завершенню цього терміну кошти не повернулись. В ході подальшого розслідування виявилось, що кошти були списані інтернет-сервісом WayForPay (що функціонує за електронною адресою wayforpay.com на користь МФО CreditPlus, які встигли нарахувати 200% від тіла кредиту. Сервісу це вдалось зробити володіючи реквізитами дебетової карти, яку я закрив у відділенні банку за 10 днів до проведення цієї операції.
Всі мої спроби вирішити дане питання з банком пройшли марно:
— У відділенні банку допомогти не можуть. Пам'ятають, що карту я закривав, не розуміють як пройшло зняття та кажуть, що вирішити щось це не в їхніх силах.
— При телефонній розмові з «технічним відділом» банку, який мав би пояснити ситуацію, на питання «як сталось, що мені списали кошти з закритої карти» я отримав відповідь «ну так случилось».
— На мою письмову заяву подану керівнику відділення прийшла письмова відповідь, яка абсолютно не відповіла на жодне моє запитання і не пояснила ситуацію. А тільки роз'яснила що таке «овердрафт».
— При спробі взяти довідку про закриття карти у відділенні, банк мені відмовив у видачі такої довідки по причині не сплати мною боргу по даній карті (маю запис розмови).
— Всі мої дзвінки в банк переадресовуються в «відділ безпеки» банку, де я отримую тільки нагадування про заборгованість і відмову передавати питання в якісь інші відділи банку.
— При звернені безпосередньо в офіс «департаменту безпеки» банку, працівники бачать проблему, розуміють, але не бачать змоги вирішити її власними силами.
Банк надав виписки по обом картам, де:
— По першій карті, яку я закривав 3.06.2019, видно списання коштів на суму 14350 гривень 13.06.2019.
— По другій карті, яку я відкрив 3.06.2019 не зазначається списання 14350 гривень 13.06.2019, але кінцевий баланс все таки включає в себе це списання.
А за цей весь час, поки я намагаюсь вирішити проблему, колектори успішно надзвонюють мені і рідним. Я вот не дуже проти поговорити, але стає вже не цікаво, бо потрохи вивчаю на пам'ять їхній скрипт розмови з клієнтами. Ну і звичайно штрафи та відсотки помаленьку нараховуються.
Щодо Вашого питання було ініційовано проведення детальної перевірки. За її результатами з Вами зв`яжеться співробітник банку.
З повагою, ПриватБанк.