Мінфін - Курси валют України

Встановити

Неправомірне блокування картки банком на тривалий час без підстав

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
mntk 22 вересня 2019, 13:16
Відділення за адресою: Київ, вул. Підлісна, 3
Я є клієнтом Приватбанку з далекого 2002 року. На жаль, займаю невеличку посадку в невеличкому державному підприємстві без нерухомості та без бюджетних асигнувань, проте не зовсім кваліфікованими депутатами така посада була визнана такою, що підпадає під категорію «публічний діяч». Тому банк вирішив без повідомлення мені на телефон просто заблокувати мою особистку картку ще у серпні 2019 року, що я віднайшов під час придбання товару у супермаркеті через їх картку. Ще у серпні я третій раз надав через відділення у м.Київ УСІ необхідні підтверджуючі документи про мої доходи, суми в яких перевищували в декілька разів цифри, що запитувались працівниками відділу фінмоніторингу, проте питання з розблокуванням картки не вирішено і через місяць. Керівник відділення Приватбанку, через яке я раніше ідентифікував мою особу для запобігання блокуванню рахунків підприємства ( у березні та травні 2019 року) сам не може зрозуміти, чому мені так блоканули картку, адже всі мої копії довідок та виписок вже три рази відіслані в Приватбанк — центральний офіс, відділ фінмоніторингу. Більше того, усі виплачені мені доходи надходили на рахунки у Приватбанку і у випадку несплати податків, вони ще тоді мали бути заблоковані. Причинами такої ситуації можуть бути такі: 1. Нульова кваліфікація працівників фінмоніторингу банків 2) Відсутність у них достатнього часу для аналізу 15 сторінок фінансового тексту ( що не зрозуміло і неймовірно — пройшло 30 діб) 3) Якась таємна вказівка про витіснення із банку клієнтів-публічних осіб для якихось таємних цілей — наприклад зменшення кількості клієнтів, щоб знизити ринкову вартість банку або що. Дуже цікаво почути ПРАВДИВУ відповідь від керівництва державного банку із доданням прізвищ звільнених працівників у звязку із тривалим та неправомірним блокуванням (всі підтверджуючі документи в банку вже тричі надавались)
Приватбанк
Відповідь банку
22 вересня 2019, 14:02
Добрий день!
Приносимо вибачення за можливі незручності. У своїй діяльності Банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Дозвольте відмітити, що Ваше питання вже розглядають фахівці. Ми прагнемо вирішити його в найкоротші терміни. Про рішення Вам повідомлять відразу, як тільки будуть результати. Дякуємо за розуміння.
З повагою, ПриватБанк.

Коментарі - 2

+
0
mntk
mntk
22 вересня 2019, 13:28
#
Блокування картки відбулось без будь-якого попередження . Це можна перевірити через надсилання банком повідомлень та підтверджених мною дзвінків
+
0
mntk
mntk
22 вересня 2019, 21:46
#
Шкода, що банк просто копіює  стандартні відмазки-відповіді.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝 / Неправомірне блокування картки банком на тривалий час без підстав