Приватбанк заблокировал карту! Вернее оператор!
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 10
«во-первых для начала обратиться в отделении »- дождитесь его открытия.
«во-вторых — буду рассматривать другой конкурентный банк» — а вот это попробуйте (цитата из фильма).
«во-вторых — буду рассматривать другой конкурентный банк» — а вот это попробуйте (цитата из фильма).
- +
- 0
-
- StarFighter27
- 22 вересня 2019, 20:47
- #
«во-первых для начала обратиться в отделении для попытки все же разблокировать карту» - ровно в 9.00 надо стоять по д отделением банка
«во-вторых — буду рассматривать другой конкурентный банк для обслуживания как личных счетов, так и моей компании» - отличная мысль
«во-вторых — буду рассматривать другой конкурентный банк для обслуживания как личных счетов, так и моей компании» - отличная мысль
Більше того, в продовження цієї історії і підтвердження НЕКОМПЕТЕНТНОСТІ операторів Call центру хочу повідомити наступне. Оскількі мій фінансовий номер було НАДОПЕРАТИВНО викреслено з бази номерів клієнтів Приватбанку і я навіть не можу отримати консультацію за номером 3700, моя дружина сьогодні зранку зателефонувала на інфолінію з свого телефону і запитала про працюючі відділення з менеджерами по роботі з клієнтами (де я міг би актуалізувати дані, і можливо, розблокувати свої рахунки), на що ввічливий оператор повідомив, що ми НАПЕВНО 100% можемо це зробити у відділенні у м.Київ по вул.С.Бандери 26В. Коли ми приїхали до відділення дівчина-касир нам повідомила «чудову новину» про те, що у відділенні є лише каса і на інфо лінії оператори цього не знають (клас!!!) і, навіть, якщо оператори інфо-лінії нас ще десь «пошлють», то радила нам не їхати, адже в неділю ми не знайдемо таких відділень, де працюють спеціалісти по роботі з клієнтами!!! Скажіть будь-ласка чи це свідчить ця ситуація знову -ж- таки про компетентність операторів Call центру? Чи може, на їх думку, нам більше нічим займатися в неділю, як шукати собі пригод? Це просто все дуже сумно, що такий авторитетний, нібито, банк може зробити своєму постійному клієнту проблему ні з чого!!! ОПЕРАТОРУ ДІАНІ ШАТАЛЮК— знову великий привіт і побажання частіше проводити свої вихідні дні так же «чудово», як їх провели ми, завдяки її « сумлінній, але безглуздій роботі»!
- +
- +2
-
- StarFighter27
- 22 вересня 2019, 21:51
- #
Це нажаль так. В колл-центрі працюють або ж студенти, або ж практиканти, стажерки і т.д. Нормальних працівників в банку вже давно немає.
Але ж саме сумне те, що вона заблокувала рахунки з метою безпеки і «захистила всі мої рахунки»...від справжнього власника картки!!! Тобто на якісь зловживання або підозри на те, що ця операція здійснюється проти волі власника навіть і натяку не було!!! І чому одразу заблокувала? Можна ж було просто не підтвердити платіж!!! Ну як варіант! Але ж ні - одразу все! Одним натиском кнопки!
Slava1234 22 сентября 2019, 21:41 #
«я навіть не можу отримати консультацію за номером 3700, моя дружина сьогодні зранку зателефонувала» — а по батарее не пробовали постучать. Не изображайте из себя ребенка. Инет вы освоили и по клаве стучать не лень.
Нет труда найти перечень отделений банка с адресом, режимом работы и телефонами.
Там нет работающих в воскресенье. Но если найдете — позвоните и убедитесь, что там вас ждут.
Мне не понятно стремление ТСа — поднять проф. уровень колл. центра банка.
Ну реши свой вопрос, а затем тешь свое эго.
«я навіть не можу отримати консультацію за номером 3700, моя дружина сьогодні зранку зателефонувала» — а по батарее не пробовали постучать. Не изображайте из себя ребенка. Инет вы освоили и по клаве стучать не лень.
Нет труда найти перечень отделений банка с адресом, режимом работы и телефонами.
Там нет работающих в воскресенье. Но если найдете — позвоните и убедитесь, что там вас ждут.
Мне не понятно стремление ТСа — поднять проф. уровень колл. центра банка.
Ну реши свой вопрос, а затем тешь свое эго.
Я думаю, глубокоуважаемый, MykolA, если бы Вас лишили денег,Вы бы и «по батарее постучали».
А ддя чего существует инфолиния 3700? Для того, чтоб мне самому искать в Интернет работающие отделения? Иди Вы думаете, это гарантия того, что там изложена верная информация?!
Очень рад за Вас, что у Вас все хорошо с Приватом)))
Slava1234 22 сентября 2019, 21:41 #
"Чи може, на їх думку, нам більше нічим займатися в неділю, як шукати собі пригод?" - вот это в яблочко!
Уважаю за самокритику.
"Чи може, на їх думку, нам більше нічим займатися в неділю, як шукати собі пригод?" - вот это в яблочко!
Уважаю за самокритику.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 44.2 | 45.2 |
USD | 40.65 | 41.25 |
Всі курси банку |
Смею заметить, что являюсь клиентом Привата более 10 лет. В том числе и моя компания (ООО). За это время подобная ситуация возникает впервые. Я возмущен и крайне разочарован т.к. провести данную операцию и воспользоваться СВОИМИ ЛИЧНЫМИ СРЕДСТВАМИ именно в данный момент мне было крайне необходимо.
В связи с этим буду вынужден во-первых для начала обратиться в отделении для попытки все же разблокировать карту (хотя прочитал, что это по большей части возможно только через суд), а во-вторых — буду рассматривать другой конкурентный банк для обслуживания как личных счетов, так и моей компании.
До сегодняшнего дня таких мыслей не возникало.
Дозвольте нам розібратися в ситуації. Для уточнення інформації ми звернулися до Вас в особистому повідомленні.
З повагою, ПриватБанк.