Приватбанк - мошенники, шантажисты и вымогатели
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.95 | 49.95 |
| USD | 41.68 | 42.28 |
| Всі курси банку | ||
все началось с того что я открыл у них счет и не заметил что они без моего ведома поставили мне кредитный лимит на карту на сумму 700 гривен которым я случайно воспользовался на сумму примерно 100 гривен — после звонка от приватбанк я конечно же сразу вернул им долг — но после этого они увеличили мне кредитный лимит без моего ведома ( кредит мне вообще не был нужен — но они почему-то мне его дали без моего ведома )
дальше я решил больше не пользоваться ихними услугами и ушел в другой более честный банк — на тот момент у меня было 2 счета и везде положительный баланс без каких либо долгов ( приват 24 )
после чего я стал замечать что они потихоньку списывают деньги — потом начали списывать в минус ( приват 24 ) и так продолжалось ровно пол года хотя я вообще не пользовался ихним банкингом — вообщем через пол года у меня уже было -90 грн на якобы кредитном счете
и теперь эти мошенники каждый день мне звонят и пишут вымогая вернуть им кредит на сумму в 90 грн которые они сами придумали
очень надоедают ихние коллекторы — для меня 90 гривен это не деньги вообще но я принципиально не собираюсь им возвращать вымышленный кредит и больше вообще не хочу иметь каких-либо дел с банком мошенником
Не советую иметь каких-либо дел с Приватбанком
Нам шкода, що у Вас склалося таке враження про нас. Дозвольте зазначити, що банк не оформлює послуги без згоди Клієнтів. Це суперечить умовам та правилам. Ознайомитись з інформацію стосовно баланса та руху коштів на картці завжди є можливість в особистому кабінеті Приват24 в меню «Мої рахунки».
Хочемо звернути Вашу увагу на те, що розуміння причини несплати дозволяє представнику банку допомогти знайти взаємоприйнятне рішення в ситуації, що склалася з простроченою заборгованістю. Залежно від кількості днів прострочення з Клієнтом проводять роботу співробітники різних департаментів банку. Повне погашення простроченої заборгованості позбавить Клієнта від подібного роду питань. Ознайомитися із загальною інформацією Ви завжди можете за посиланням: https://privatbank.ua/platezhnie-karty/obschaja-procedura-raboty-s-dolzhnikom
З повагою, ПриватБанк.
СПАСИБО