Мінфін - Курси валют України

Встановити

Повний хаос в роботі системи, починаючи з 13.09

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
DeMar 17 вересня 2019, 12:02
Хаос, жах, тотальна некомпетентність працівників служби підтримки — саме так можуть описати роботу Приватбанку зараз особи, які здійснювали операції в інтернеті 13 вересня. Так сталося, що за збігом обставин, нічого не знаючи про збої в роботі системи, протягом 13-14 вересня я здійснив покупку великої кількості авіаквитків та провів ще декілька інтернет-операцій. Кошти банк зразу не списав, і в виписці дані операції не відображалися. Зразу починаєш переживати, оскільки бронювання можуть бути скасовані авіаперевізником, так як кошти фактично не списані, і твоя робоча поїздка з двома connecting flights в один бік може бути скасована через нестачу квитків хоча б на один з рейсів. Станом на 15 вересня частину коштів зняло, і більшість (не всі) операції появилися в виписці. 16-17 вересня банк повторно знімає значну суму коштів за операції, здійснені 13 вересня, роблячи баланс дебетової (!!!) картки мінусовим і таким чином унеможливлює подальше користування карткою. В службі підтримки доводить очікувати значну кількість часу, натомість ти отримуєш стандартну відповідь — кошти будуть повернені в межах 3 або 11 днів в залежності від банку, через який проводилась операція. В наш час, де практично кожен користується системами безготівкового розрахунку та інтернет-банкінгу, — це створення великих незручностей клієнту. Клієнт банку з, якщо не помиляюся, 2012 року, і до цього серйозних збоїв в роботі не замічив, однак навіть один серйозний факап, який стався днями, може серйозно підмочити репутацію банку.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 17 вересня 2019, 14:45
Доброго дня!
Перепрошуємо за завдані незручності.
Дозвольте відмітити, що наші фахівці прикладають максимум зусиль, щоб вирішити дане питання якомога скоріше.
З повагою, ПриватБанк.

Коментарі - 1

+
0
ida777
ida777
17 вересня 2019, 12:20
#
Ситуация понятна и знакома.полгода назад у меня при сбое сняло два раза 800грн,после чего мне лично стало понятно,что с приватом работать можно на небольших и не критичных суммах.Приват имеет наиболее полный охват населения и отказаться от него не получилось,хотя тогда на эмоциях тоже думал.У них что то принципиально очевидно не доработано ,если такие вещи возможны.Но тут есть один ньюанс.Минус на карте - это технический овердрафт в 60 процентов годовых.Поэтому я всегда гашу и жду зачисления обратно денег.Где то так.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.2 45.2
USD 40.65 41.25
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.2 45.2
USD 40.65 41.25
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝 / Повний хаос в роботі системи, починаючи з 13.09