Через проблеми з сервісами двічі помилково зняті кошти
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 2
Нам також шкода, що трапилася така ситуація. Але, як я вже писав, служба підтримки, як і операціоніст у відділенні банку тупо розводять руками - типу, самі винні, ви ж переказували. Пропонують звертатися до банку, куди здійснювався переказ і там усе виясняти. Питання до Приватбанку - а хто несе відповідальність за коректну роботу додатку приват24 і роботу терміналів та банкоматів - їх власник (Приватбанк), чи клієнти, які ними користуються? Чому ми повинні нести матеріальні збитки через криві руки програмістів Приватбанку та служби підтримки? Хто поверне гроші, втрачені з вини співробітників Приватбанку? До кого звертатися? До суду?
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 44.2 | 45.2 |
USD | 40.65 | 41.25 |
Всі курси банку |
Нам шкода, що трапилася така ситуація. Для того, щоб ми змогли перевірити описаний Вами випадок та надати відповідь — рекомендуемо звернутися в нашу службу підтримки Вашій дружині, так як ми можемо надати дану інформацію тільки власнику картки.
З повагою, ПриватБанк.