обслуживание абонентов, вранье клиентам
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 1
- +
- 0
- Вячеслав Якушин
- 14 вересня 2019, 15:17
- #
Вы сами же кидаете ссылку на новость где написано что у ПриватБанка были проблемы, которые были решены. но в Вашем приложении и Ваш сотрудник в чате мне вполне конкретно заявляли что «проблема не на стороне банка», что в моем понимании и в разъяснение Вашего сотрудника значит что это проблема, которая не связанна с ПриватБанком, то есть проблема с некорректным ввод данных или с другим банком, но никак не с ПБ. и сейчас Вы точно так же в ответе говорите что сотрудник сказала все корректно. укажите где мое понимание ситуации ушло не в то русло?
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 44.2 | 45.2 |
USD | 40.65 | 41.25 |
Всі курси банку |
Нам шкода, що після звернення в нашу службу підтримки у Вас залишився неприємний осад. Дозвольте відмітити, що наш оператор Вам надав коректну консультацію.
Просимо вибачити за незручності, ми намагалися зробити усе, що в наших силах, дякуємо за розуміння.
https://privatbank.ua/news/2019/9/14/1017